Translate ( If u r foreigner, don't forget to use this. It is not perfect. But, u can guess.)

ေျပာျပခ်င္သည့္ ႏုိင္ငံတကာရုပ္ရွင္(၁၆) စစ္ (သို႔မဟုတ္) ပိုးစုန္းၾကဴးေလးတုိ႔သုသာန္


(၂၀၁၇ ဇန္နဝါရီလ(၁၄)ရက္ေန႔ထုတ္ စံေတာ္ခ်ိန္သတင္းစာပါ ေဆာင္းပါးျဖစ္သည္ )


ညီမေလး(စက္စူကို) -    “ သမီး…ဗံုးခိုက်င္းေတြကို မုန္းတယ္ ။”

အစ္ကို(ေစတာ)  -     “ အပိုင္းပိုင္းျပတ္သြားခ်င္လို႔လား ။”

 
ဒီရုပ္ရွင္ရဲ႕သတင္းက အြန္လိုင္းေပၚမွာ သင္းေနခဲ့တာ ၾကာပါျပီ ။ သိပ္သနားဖို႔ေကာင္းတာပဲ ၊ နင့္နင့္သီးသီးခံစားရတယ္-စသျဖင့္ ဟိုလူဒီလူရဲ႕မွတ္ခ်က္ျပဳသံေတြေၾကာင့္ ပိုလို႔အာရံုေရာက္ခဲ့ရတယ္ ။ ေနာက္ျပီး ဇာတ္ကားနာမည္ကိုက စိတ္ဝင္စားစရာေကာင္းေန တာ ။ ျမန္မာလို ဘာသာျပန္ရရင္ ‘ပိုးစုန္းၾကဴးတုိ႔၏သုသာန္’တဲ့ ။ ဘယ္လိုအဓိပၸာယ္ပါလိမ့္ ။ ရွည္ရွည္ေဝးေဝး အေတြးနက္ခ်င္စရာ ေပါ့ ။ အခု … ၾကည့္လိုက္ေတာ့မွပဲ ဆုိလိုရင္းကို တေရးေရးေတြ႕ျမင္လာခဲ့ရတယ္ ။ ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္ၾကားက ေမတၱာတရားနဲ႔ တကြ စစ္ရဲ႕အနိ႒ာရံုကို ထင္ဟပ္ေနေစတဲ့ ဇာတ္ကားေကာင္းေလးမို႔ ေျပာျပပါရေစ ။

@@@@@

မိုးစက္မိုးေပါက္ေတြလို တဖြဲဖြဲက်လာတဲ့ ဗံုးေတြရဲ႕ၾကားမွာ ညီမေလးကို ေက်ာပိုးရင္း ေျပးလႊားေနရတဲ့အစ္ကို ။ ဇာတ္လမ္း အစပ်ိဳးပံုက တကယ့္ကို သည္းထိတ္ရင္ဖို ။ ကမာၻပ်က္သလိုျဖစ္ေနတဲ့ရပ္ကြက္ငယ္ေလးကို မီးေတာက္မီးလ်ံေတြက ဝါးျမိဳလုိ႔ ။
ျမစ္ကမ္းေခ်ာင္တစ္ေနရာမွာ ပုန္းခိုေနခဲ့တဲ့အတြက္ ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္ အသက္ခ်မ္းသာရာရခဲ့တယ္ ။ တည္ျငိမ္တဲ့အခါ ျပန္သြားၾကည့္ေတာ့ ရပ္ကြက္ငယ္ဟာ မီးေလာင္ျပင္ျဖစ္ေနျပီ ။ ေနအိမ္အားလံုး မီးထဲ ပါသြားခဲ့ျပီ ။ ဘယ္သူ႔ကို ဘယ္သူကမွ မကယ္တင္ႏုိင္တဲ့ အေျခအေန ။ ဗံုးထိလို႔ ေသဆံုးသြားတဲ့ မဲမဲတုတ္ရုပ္အေလာင္းေတြက ေျမမွာ က်ဲျပန္႔ေနၾကတယ္ ။ အေမအေဖ တ, ငိုယိုေနသူေတြကလည္း ဟိုေနရာဒီေနရာက စီခနဲညံခနဲ … ။
ညီမေလး(စက္စူကို)နဲ႔ အစ္ကို(ေစတာ)တုိ႔ႏွစ္ေယာက္ မိခင္ကို လုိက္ရွာၾကတယ္ ။ ေရာဂါသည္ျဖစ္တ့ဲမိခင္ကို ဗံုးခိုက်င္း ရွိရာဆီ အရင္သြားႏွင့္ေစလို႔ အႏ ၱရာယ္ကင္းလိမ့္မယ္လို႔ သူတုိ႔ ေမွ်ာ္လင့္ခဲ့ေပမဲ့ တကယ္တမ္းမွာေတာ့ ၾကည့္ရက္စရာမရွိေအာင္ ဒဏ္ရာဗလပြနဲ႔ ေသအံ့ဆဲဆဲအေနအထားမွာ ။ မိခင္ရဲ႕ေနာက္ဆံုးအခ်ိန္ကို အစ္ကိုကပဲ က်ိတ္ေတြ႕ျပီး တစ္ေယာက္တည္း ႏွဳတ္ဆက္ခဲ့ရတယ္ ။ ငယ္လြန္းေသးတဲ့-ညီမေလးအဖို႔ ခံႏုိင္ရည္ မရွိမွာစိုးလို႔ မိခင္ ေဆးရံုတက္ေနသေယာင္ လိမ္ညာလုိ႔ အျဖစ္မွန္ ကို ေျပာမျပခဲ့ပါဘူး ။
မိခင္ျဖစ္သူ ဆံုးပါးသြားတဲ့ေနာက္ အစ္ကုိဟာ ညီမေလးကို ေခၚျပီး အေဒၚရွိရာဆီ ထြက္လာခဲ့တယ္ ။ အေဒၚျဖစ္သူဟာ အစပိုင္းမွာေတာ့ ဝမ္းသာအယ္လဲွၾကိဳဆုိရွာပါရဲ႕ ။ စစ္ၾကီးျဖစ္ေနခိုက္မွာ ေဆြမ်ိဳးေတြ စည္းစည္းလံုးလံုး တုိင္တုိင္ပင္ပင္ ေနထုိင္ခ်င္ တဲ့ပံုနဲ႔ ။ ေဆးရံုတက္ေနတဲ့-ေယာင္းမျဖစ္သူဆီကို တူမေလးပါ ေခၚျပီး သြားေတြ႕မယ္-လို႔ ေျပာလာတဲ့အခါ အစ္ကို(ေစတာ)လည္း မိခင္ ဆံုးသြားျပီျဖစ္ေၾကာင္း ဝန္ခံလိုက္ရပါတယ္ ။
ေယာင္းမကလည္း ဆံုး ။ အစ္ကိုျဖစ္တဲ့ ေရတပ္ဗိုလ္ခ်ဳပ္ကလည္း ဇနီး ကြယ္လြန္မွန္း သိတာေတာင္ စာမျပန္ ။ ခုထိ ေသ သလား ၊ ရွင္သလား မသိရ ။ လူမမယ္အရြယ္-တူနဲ႔တူမငယ္က ေနအိမ္မွာ ေသာင္တင္ေနျပီ ။ စစ္ကာလမွာ ေငြေၾကးထက္ စားစရာ ပိုရွားတာေၾကာင့္ သိပ္မၾကာခင္မွာပဲ အေဒၚဟာ သူတုိ႔ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္အေပၚ ျငိဳျငင္လာပါေရာ ။ ပါလာသမွ်ပစၥည္းေတြကို ယူျပီး မၾကည္ျဖဴေတာ့တဲ့-အေဒၚျဖစ္သူေၾကာင့္ ‘ေစတာ’လည္း စိတ္ဆင္းရဲစျပဳေနပါျပီ ။ အထူးသျဖင့္ ကေလးအရြယ္-ညီမေလး အေပၚမွာ ရင့္ရင့္သီးသီးဆက္ဆံမွဳေတြက အစ္ကိုျဖစ္တဲ့-ေစတာ့ရင္ကို ဓားနဲ႔ ဆြေနသလိုမ်ိဳး … ။
သူတုိ႔အေဖက ေရတပ္ဗိုလ္ခ်ဳပ္ပါ ။ တစ္ခ်ိန္က ျပည့္စံုတဲ့ဘဝကို ပိုင္ဆုိင္ခဲ့တဲ့ သူတုိ႔ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္ ။ ရုတ္တရက္ ငရဲက်သလို ကပ္ေဘးၾကီးသင့္ခဲ့တဲ့အေျခအေနေတြေၾကာင့္ ‘ေစတာ’ဟာ ေသြးဆူေနခဲ့ပါတယ္ ။ သူက ဆယ္ေက်ာ္သက္၊ ညီမေလး က လူမမယ္၊ ႏွစ္ေယာက္လံုး ကေလးသာသာအရြယ္ ။ ဒါေပမဲ့…တစ္ခ်ိန္လံုး ညဴစူေနတဲ့အေဒၚရဲ႕ဒဏ္ကို မခံခ်င္ေတာ့လို႔ ကိုယ့္ေျခ ေထာက္ေပၚ ကိုယ္ရပ္မယ္ဆိုတဲ့အေတြးနဲ႔ ရွိစုမဲ့စုပစၥည္းေတြကို သယ္ျပီး အျပီးထြက္လာခဲ့လိုက္တယ္ ။ သူတို႔ရဲ႕ခိုကိုးရာက စြန္႔ပစ္ ဗံုးခိုက်င္းတစ္ခုဆီသို႔… ။
ေရာက္ေရာက္ခ်င္းခဏေတာ့ လြတ္လပ္ျပီး ေပ်ာ္စရာေကာင္းခဲ့တာေပါ့ ။ ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္တည္း … အျပစ္ရွာ မာန္မဲ မယ့္သူ မရွိဘူး ။ ဗံုးခိုက်င္းရဲ႕ပတ္ဝန္းက်င္ကို ရွင္းလင္းျပီး ညီမေလးစီးဖို႔ ကေလးစီးဒန္းေလးတစ္ခုေတာင္ ခပ္လြယ္လြယ္လုပ္လိုက္ ေသးရဲ႕ ။ ပါလာတဲ့မီးဖိုနဲ႔ စားစရာအခ်ိဳ႕ကို ခ်က္ ၊ အိုးခြက္ေတြခ်ျပီး စိတ္ခ်မ္းသာစြာ စားေသာက္ၾကတယ္ ။ စစ္ေဘးကပ္ဆိုးၾကီးက သူတို႔နဲ႔ မဆုိင္ေတာ့သလိုပံုစံမ်ိဳးနဲ႔ေပါ့ ။ စားစရာ မယ္မယ္ရရမရွိေပမဲ့ ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္ ေပ်ာ္ရႊင္ေနၾကပါေရာ ။ မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္ မွာ ေရကန္ၾကီး ရွိေနတာေၾကာင့္ ညေမွာင္ခ်ိန္က် ေရကန္စပ္ျမက္ေတာေတြၾကားကို ပိုးစုန္းၾကဴးေတြ ေရာက္လာၾကတယ္ ။ တဖ်တ္ ဖ်တ္တလက္လက္နဲ႔ ေျပးလႊားပ်ံဝဲေနတဲ့ စိမ္းဖန္႔ဖန္႔အလင္းေကာင္ေလးေတြ … ပိုးစုန္းၾကဴးေလးေတြ … ။
ညေရာက္လာတာနဲ႔အမွ် ပတ္ဝန္းက်င္က ေမွာင္မည္းလာျပီ ။ ဗံုးခိုက်င္းထဲမွာ အလင္းတုိင္ မရွိပါဘူး ။ ေၾကာက္ေနတဲ့ ညီမေလးအတြက္ အစ္ကိုက တစ္ခုခုလုပ္ေပးဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္ ။ အဲဒါကေတာ့ ပိုးစုန္းၾကဴးေလးေတြ ဖမ္းေပးဖုိ႔ပါ ။ ထမင္းအုပ္ ထဲကို (ပိုးစုန္းၾကဴးေတြ) မေသေအာင္ ရြရြဖမ္းထည့္ ၊ (ထမင္းအုပ္ကို) ျခင္ေထာင္ထဲ သယ္လာျပီး ဖြင့္လိုက္တဲ့အခါမွာ ျဖည္းျဖည္း ခ်င္း အလင္းေတြ ထြက္လာတဲ့ ပိုးစုန္းၾကဴးမ်ားစြာ … ျခင္ေထာင္နံရံမွာ ဟိုတစ္ေကာင္ဒီတစ္ေကာင္ ေျပးကပ္ၾကတယ္ ။ ညီမေလး လည္း ေပ်ာ္သြားတာေပါ့ ။
ႏွဳတ္မလံုတဲ့အေဒၚျဖစ္သူေၾကာင့္ မိခင္ ေသသြားျပီမွန္း သိေနတဲ့-ညီမေလးက ဝမ္းနည္းအားငယ္ေနခဲ့ပါတယ္ ။ စိတ္ ေထာင္း ကိုယ္ေက်ျဖစ္ေနရတဲ့အထဲ စားစရာကလည္း မရွိ ။ မိဘေတြ ခ်န္ခဲ့တဲ့ေငြေၾကးအခ်ိဳ႕ကလည္း စစ္ေဘးသင့္ကာလမွာ အသံုးမဝင္ပါဘူး ။ စိုက္ခင္းေတြမွာ ေတာင္းေတာင္းပန္ပန္သြားဝယ္ျပန္ေတာ့ သူတို႔ေတာင္ စားစရာအႏုိင္ႏုိင္မို႔ မေရာင္းႏိုင္ဘူး-တဲ့ ေလ ။ စားစရာ မရွိရတဲ့ၾကား မိုးမိလို႔ ညီမေလး ဖ်ားတယ္ ။ ကိုယ္ခံအားနည္းေနတဲ့အတြက္ အဖ်ား လြယ္လြယ္မက်ဘူး ။ ကေလး အရြယ္ဆိုေတာ့ သၾကား(အခ်ိဳ) လိုမွာပဲဆုိျပီး အစ္ကိုလည္း ၾကံခင္းမွာ ၾကံတစ္ေခ်ာင္း သြားခိုးမိတယ္ ။ ဖ်ားေနတဲ့-ကေလးအတြက္ ၾကံတစ္ေခ်ာင္း လာခိုးမိတဲ့-ေကာင္ေလးကို မညႇာမတာ ရိုက္ႏွက္ခဲ့တဲ့ ျခံပိုင္ရွင္ ။ “ကမာၻမီးေလာင္ သားေကာင္ ခ်နင္း”ဆိုသလို ဒုကၡ ပင္လယ္ေဝေနဆဲကာလမွာ လူအမ်ားစုဟာ ကိုယ္ခ်င္းစာတရား ေပ်ာက္ရွသြားၾကျပီလား ။ ဒီအေတြးကို ဒီရုပ္ရွင္ၾကည့္ရင္း (၃)-(၄) ခါမက ေတြးမိမွာ ေသခ်ာပါတယ္ ။ ကူကယ္ရာမဲ့စြာနဲ႔ တစ္ေယာက္ကိုတစ္ေယာက္ ဖက္ငိုေနၾကတဲ့ ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ဘဝ အတြက္ ကံၾကမၼာကိုပဲ ယိုးမယ္ဖြဲ႕ရေတာ့မလား ။
ေနာက္ဆံုးမွာ စစ္ရွံဳးသလို အေဖျဖစ္သူ ဆံုးသြားမွန္းလည္း သိလိုက္ရတယ္ ။ ညီမေလးအတြက္ အသက္ရွင္ရမယ္ဆိုတဲ့ အေတြးနဲ႔ အစ္ကို ျပန္လာခဲ့ေပမဲ့ ဗံုးခိုက်င္းထဲမွာ ေတြ႕လုိက္ရတဲ့ျမင္ကြင္းက … ။
ဒီရုပ္ရွင္ကားထဲမွာ သိပ္လွပတဲ့ ဒိုင္ယာေလာ့ေတြ မပါဝင္ပါဘူး ။ အဲဒီေခတ္က ဂ်ပန္ကာတြန္းရုပ္ရွင္ေတြရဲ႕ထံုးစံအတုိင္း သဘာဝလြန္ျပကြက္အခ်ိဳ႕ကို စိတ္ကူးယဥ္ဆန္ဆန္ ထည့္သြင္းထားတာကလည္း ဒီရုပ္ရွင္ရဲ႕ထူးျခားခ်က္ပါ ။ ဇာတ္လမ္းစစခ်င္းမွာ အစ္ကိုျဖစ္သူ အာဟာရျပတ္ျပီး ေသဆံုးသြားပံုနဲ႔ စတင္ထားတယ္ ။ ခ်က္ခ်င္းဆုိသလို ပိုးစုန္းၾကဴးေလးေတြ ပ်ံဝဲေနတဲ့ၾကားမွာ ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္ ေပၚလာတယ္ ။ ေသဆံုးသြားၾကျပီဆုိေတာ့ ဝိညာဥ္ေတြလို႔ ေျပာရမွာေပါ့ ။ အဲဒီေနာက္ ဝိညာဥ္ေမာင္ႏွမ ႏွစ္ေယာက္ အတိတ္ကို ျပန္ၾကည့္ပံုနဲ႔ ဇာတ္အိမ္ဆင္ထားတာပါ ။ တင္ျပပံုက စိတ္ကူးယဥ္ဆန္ေပမဲ့ ဇာတ္လမ္းကေတာ့ ျဖစ္ရပ္မွန္ မို႔ မ်က္ရည္စို႔ခ်င္စရာ ။ မိဘေတြ မရွိေစဦးေတာ့ ၊ ေဆြမ်ိဳးေတြ မေစာင့္ေရွာက္ေစဦးေတာ့ … သူတု႔ိေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္ ေပ်ာ္ေပ်ာ္ ရႊင္ရႊင္ ရွင္သန္ခြင့္ရပါေစလို႔ ၾကည့္ရွဳသူတုိင္း ဆုေတာင္းမိမွာ မလြဲ ။ ဒါေပမဲ့လည္း … ။
အာဟာရျပတ္လပ္တဲ့ေဝဒနာနဲ႔ ညီမေလး ဆံုးသြားခဲ့တယ္ ။ ညီမေလးရဲ႕ရုပ္အေလာင္းကို မီးရွိဳ႕သျဂၤ ိဳလ္ေနခ်ိန္မွာ ပိုးစုန္း ၾကဴးမ်ားစြာ ပ်ံဝဲသြားတယ္ ။ ထြက္ေပၚလာတဲ့ပိုးစုန္းၾကဴးေတြၾကားမွာ ရပ္ေနတဲ့ ညီမေလး-စက္စူကို ။ အစ္ကုိျဖစ္တဲ့-ေစတာ ကို ေအာ္ေခၚေနပါလား ။ ရုပ္ရွင္ရဲ႕ကာလာက ေစာေစာကလို ေရာင္စံုမဟုတ္ေတာ့ဘဲ ညိဳမွိဳင္းမွိဳင္းအေရာင္ဆီကို ခ်က္ခ်င္းေျပာင္းသြား ပါေရာ ။ သေဘာကေတာ့ ေနာက္ေၾကာင္းျပန္ေတြးေနတဲ့ ဒီဝိညာဥ္ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္ရဲ႕အေတြးေတြ အဆံုးသတ္သြားျပီဆုိတဲ့ အဓိပၸာယ္ ။ ခဏအၾကာမွာ ညီမေလးရဲ႕ဝိညာဥ္က အိပ္ေပ်ာ္သြားခဲ့တယ္ ။ အစ္ကိုရဲ႕ဝိညာဥ္ကေတာ့ ပ်ံဝဲေနတဲ့ ပိုးစုန္းၾကဴးေလးေတြ ေအာက္၊ ေမွာင္ရိပ္ထဲကထိုင္ခံုမွာ ထုိင္ရင္း မီးေရာင္စံုထိန္ျငီးေနတဲ့-ျမိဳ႕ေတာ္ၾကီးကို ေငးၾကည့္ေနပံုနဲ႔ အဆံုးသတ္ထားပါတယ္ ။

@@@@@

ေျပာျပခဲ့တာကေတာ့ ဂ်ပန္ကာတြန္းရုပ္ရွင္ “grave of the fireflies” ျဖစ္ပါတယ္ ။ ဒုတိယကမာၻစစ္ၾကီး ျပီးလုနီးကာလမွာ စစ္ေဘးေၾကာင့္ မိကြဲဖကြဲဘဝကို ေရာက္ျပီး ေရတိမ္နစ္သြားခဲ့တဲ့ ကေလးႏွစ္ေယာက္အေၾကာင္းကို ရင္နာဖြယ္ ရိုက္ျပထားတဲ့ ဇာတ္ကား ။ ဒီဇာတ္လမ္းကို ဒီနာမည္နဲ႔ပဲ (၂၀၀၅)မွာတစ္ၾကိမ္ ၊ (၂၀၀၈)မွာတစ္ၾကိမ္ လူေတြနဲ႔(live-action) ရုိက္ကူးခဲ့ပါေသး တယ္ ။ ဒါေပမဲ့ ကြ်န္မအျမင္မွာေတာ့ (၁၉၈၈)က ပံုေဖာ္အသက္သြင္းခဲ့တဲ့ ဒီကာတြန္းရုပ္ရွင္(animated film)ေလာက္ ေကာင္း တယ္လို႔ မထင္ပါဘူး ။
(၁၉၈၈)မွာ ထြက္ရွိခဲ့တာ-လု႔ိ သိရေတာ့ ကြ်န္မ အံ့ၾသသြားမိတာ အမွန္ ။ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံရဲ႕ ကာတြန္းရုပ္ရွင္ ခရီးေစာမွဳက ၾသခ် ရေလာက္ေအာင္ပါလား ။ ဇာတ္ကားက ၾကာခဲ့ျပီေပါ့ ။ ဒုတိယကမာၻစစ္ကို အေျချပဳျပီး တည္ေဆာက္ထားတဲ့ ဇာတ္အိမ္နဲ႔ဆိုေတာ့ ။ ဒါေပမဲ့ ဘယ္အခ်ိန္ၾကည့္ၾကည့္ … ဖန္တီးသူ ေပးခ်င္တဲ့ရသနဲ႔ အေတြးအျမင္ေတြက ေခတ္ကာလမေရြး ထပ္တူထပ္မွ် ခံစားရေစမွာ အေသအခ်ာပါ ။
သၾကားလံုးတစ္လံုးကိုေတာင္ ရတနာလို တန္ဖိုးထား,စားေနရတဲ့ ကေလးမေလးရဲ႕ဇာတ္ရုပ္က ဒီေန႔ေခတ္ ေအးခ်မ္းတဲ့ ေဒသက လူငယ္ေတြရဲ႕ဆႏၵအခ်ိဳ႕ကို ျငိမ္းေအးသြားေစႏုိင္မလား ။ ‘ဆင္လည္း ဆင္အထြာ ၊ ဆိတ္လည္း ဆိတ္အထြာ’ဆုိေပမဲ့ ကြ်န္မတို႔ ေန႔စဥ္ လိုင္းကားက်ပ္လို႔ ၊ လစာနည္းလို႔ ၊ ကုန္ေစ်းႏွဳန္းတက္လို႔ ညည္းတြားေနတာေတြဟာ စစ္ေဘးသင့္ကေလးေတြရဲ႕ ဒုကၡနဲ႔ ႏွိဳင္းယွဥ္ရင္ ေသးမႊားသြားေလမလား ။ စီးပြားေရး-အစျပဳလို႔ စာေပ-ယဥ္ေက်းမွဳ-အႏုပညာေတြ တိုးတက္လာဖို႔အတြက္ ေတာင္းတေနခ်ိန္မွာ က်ည္ဆန္ေတြၾကား ေျပးလႊားေနရသူေတြရဲ႕ေသာကကို စာနာမိမယ္ဆိုရင္ ႏုိင္ငံတစ္ႏုိင္ငံမွာ ျငိမ္းခ်မ္းေရးဟာ အဓိကမက်ဘူးလား ။ ကိုယ္ခ်င္းစာစိတ္ကို ေမြးျမဴလို႔ အတၱေတြကို ကိုယ္စီေလွ်ာ့ခ်ျခင္းကပဲ စစ္မွန္စြာ ျငိမ္းခ်မ္းေစမွာလား ။ သၾကားလံုးဘူးထဲ ေရထည့္ေသာက္ျပီး ေပ်ာ္ေနၾကတဲ့ ဇာတ္ေဆာင္ေမာင္ႏွမကို ၾကည့္ရင္း ကြ်န္မမွာလည္း အေတြးေပါင္းမ်ားစြာ ။
ဘာပဲေျပာေျပာ ေအးခ်မ္းတဲ့အရပ္မွာ ရွင္သန္ေနသူေတြအဖို႔ ပိုက္ဆံကို ၾကိဳးစားရွာမယ္ဆို အခြင့္အေရး ရွိပါေသးတယ္ ။ လက္ထဲမွာ ပိုက္ဆံရွိရင္ စားခ်င္တာ ဝယ္စားလို႔ ရပါေသးတယ္ ။ ယုတ္စြအဆုံး သၾကားလံုးတစ္လံုး စားရဖို႔အတြက္ေတာ့ အခက္ အခဲေတြ႕မယ္မထင္ပါဘူး ။ ဒီလိုစဥ္းစားမိတဲ့အခါ ကြ်န္မတို႔အေလးထားေနတဲ့တခ်ိဳ႕အရာေတြက သိပ္အေရးမၾကီးေတာ့သလုိပဲ ။ ခ်က္ခ်င္းၾကီး မဟုတ္ေတာင္ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း တည္ေဆာက္လည္း ျဖစ္ပါေသးတယ္ ။ အဓိကနဲ႔ သာမညက ကြဲျပားသြားတယ္ ။
ဒီဇာတ္ကားမွာ ကြ်န္မ အၾကိဳက္ဆံုးကေတာ့ နာမည္ပါပဲ ။ အမ်ားၾကီး အေတြးပြားေစပါတယ္ ။  ဒီရုပ္ရွင္ကတဆင့္ ကြ်န္မ ျမင္လိုက္ရတာကေတာ့ (အားလံုးလည္း သိျပီးသားပါ) ကေလးေတြဟာ အနာဂတ္အတြက္ အလင္းေရာင္ေလးေတြ…ရုပ္ရွင္ဖန္တီးသူ အလိုက် တင္ျပရရင္ ပိုးစုန္းၾကဴးေလးေတြေပါ့ ။ စစ္ဆိုတာ ပိုးစုန္းၾကဴးေတြကို ေျမျမႇဳပ္ေနတဲ့သုသာန္ပဲ ။ မျငိမ္းခ်မ္းသေရြ႕ ပိုးစုန္းၾကဴး ေလးေတြ ေၾကြလြင့္ေနရဦးမွာပဲ ။ အဓိကကေတာ့ ပိုးစုန္းၾကဴးေတြကို ဝါးျမိဳေနတဲ့ ၊ သုသာန္နဲ႔တူတဲ့-စစ္ပြဲေတြ ကမာၻေပၚကေန ေပ်ာက္ ဆံုးသြားဖို႔ ။ ဒါဟာ ဇာတ္ကားဖန္တီးသူ တင္ျပခ်င္တဲ့အခ်က္လုိ႔လည္း ထင္ပါတယ္ ။
ေျပာျပခ်င္တဲ့ရုပ္ရွင္လည္း ဆံုးခန္းတုိင္ခဲ့ျပီ ။ ရရွိခဲ့တဲ့-အေတြးအျမင္ေတြကိုလည္း တင္ျပခဲ့ျပီးျပီ ။ စာခ်စ္ေဆြေတြအေနနဲ႔ ဒီရုပ္ရွင္ၾကည့္ျဖစ္တဲ့အခါ ကြ်န္မနည္းတူ ခံစားသိရွိမယ္လို႔ ယံုၾကည္ပါတယ္ ။ ကြ်န္မကေတာ့ စစ္ေဘးသင့္ေနတဲ့ ဇာတ္ေဆာင္-ေမာင္ႏွမႏွစ္ေယာက္ကို ၾကည့္ရင္း အလင္းမွိန္ေဖ်ာ့ ေသဆံုးေတာ့မယ့္ ပိုးစုန္းၾကဴးေလးေတြကို ျမင္ေယာင္ေနမိပါတယ္ ။ ။
@ ကမာၻေလာက ျငိမ္းခ်မ္းသာယာပါေစ ……..
                                                                                                              ေစတနာေရွ႕ထားလ်က္…
                                                                                                                      ဂါဦးႏြန္းကို


 www.facebook.com/writer.GONK တြင္ ဝင္ေရာက္ေလ့လာႏုိင္ပါသည္ ။