Translate ( If u r foreigner, don't forget to use this. It is not perfect. But, u can guess.)

ပညာသည္မေလး




 ပညာသည္မေလး



 ( ၂၀၁၄ စက္တင္ဘာလထုတ္ ဂမီ ၻရဆန္းၾကယ္မဂၢဇင္းတြင္ ေဖာ္ျပခံရေသာ ဝတၳဳတိုတစ္ပုဒ္ ျဖစ္သည္ )


ေရးသူ ... ဂါဦးႏြန္းကို



------------------------------------------------------------------------------------------



    ဤၾသကာသေလာကၾကီး၌ တေစ ၦသရဲတို႔သည္ အမွန္တကယ္တည္ရွိေနၾကျခင္းလား ။ သို႔မဟုတ္…ဆန္းၾကယ္ေထြျပားလွေသာ လူတို႔ စိတ္၏ အေရာင္ေျပာင္းလွည့္စားမွဳမ်ားေၾကာင့္ တေစ ၦသရဲနာနာဘာဝမေကာင္းဆုိးဝါးဝိညာဥ္တည္းဟူေသာ နာမ္ပုဒ္တို႔ ျဖစ္ထြန္းေပၚေပါက္ လာျခင္းလား ။
    ထိုအခ်င္းအရာႏွင့္ပတ္သက္လာလွ်င္ အစဥ္အျမဲလိုလို အဖြဲ႕သံုးဖြဲ႕ ကြဲသြားတတ္သည္ ။ သရဲမရွိဘူးဟု ယူဆထားေသာအဖြဲ႕ ၊ သရဲရွိ သည္ဟု ယူဆထားေသာအဖြဲ႕၊ သရဲရွိသည္ဟု အယံုအၾကည္ၾကီးမဟုတ္ေသာ္လည္း တေစၦသရဲႏွင့္ပတ္သက္သည့္ ပံုျပင္ဇာတ္လမ္းမ်ား ၾကားလွ်င္ စိတ္ဝင္တစားႏွင့္နားဆင္လ်က္ အျငင္းမပြားဘဲ ေၾကာက္ရြံ႕တတ္သည့္အဖြဲ႕ ။ ထုိအဖြဲ႕သံုးဖြဲ႕တြင္ ကြ်န္မပါဝင္သည့္အဖြဲ႕မွာ တတိယေျမာက္အဖြဲ႕ဟု ဆိုရေပလိမ့္မည္ ။
    ဟုတ္ပါသည္ ။ ကြ်န္မသည္ တေစ ၦသရဲနာနာဘာဝမ်ား မေကာင္းဆိုးဝါးမွင္စာသဘက္မ်ား ေျမဖုတ္ဘီလူးစုန္းကေဝေအာက္လမ္းပညာ သည္မ်ားမွအစ အထက္ဂိုဏ္းဆရာဝိဇၨာေဇာ္ဂ်ီတပႆီရုကၡစိုးတို႔အလယ္ နတ္နဂါးသိၾကားဂဠဳန္ဂမာၻန္တို႔အဆံုး ထူးဆန္းေထြလာလွေသာ မျမင္အပ္မျမင္ႏိုင္သည့္ထိုသက္ရွိမ်ားအား အလံုးစံုအၾကြင္းမဲ့ယံုၾကည္လက္ခံေနသူတစ္ေယာက္ေတာ့ မဟုတ္ ။ လူငယ္ပီပီ ဟိုေတြးသည္ ေတြးႏွင့္ သူတို႔တေတြ ရွိမွရွိပါ့မလားဟု မၾကာခဏသံသယျဖစ္မိေပမဲ့ ထိုသူတို႔ႏွင့္ပတ္သက္ဆက္ႏြယ္သည့္ အေၾကာင္းကိစၥဆန္းဆန္းျပား ျပားမွန္သမွ်ကိုေတာ့ စိတ္ဝင္တစားနားဆင္ခ်င္သည္ ။ ထုိကိစၥမ်ိဳးႏွင့္ပတ္သက္သည့္သတင္း တစြန္းတစၾကားရံုျဖင့္ နားကိုစြင့္ထားတတ္ ခဲ့၏ ။ သို႔ေၾကာင့္လည္း…
   “ ဟဲ့…မိစႏိုးေရ ငါေတာ့ ၾကံဳခဲ့ရျပီေဟ့ ။”
ဟုအစခ်ီကာ ဘယ္အိမ္ဘယ္ေနရာ၌ တေစ ၦအေျခာက္ခံခဲ့ရသည့္အေၾကာင္းကို လာေရာက္ရင္ဖြင့္သတင္းေပးသူေတြကလည္း ကြ်န္မ့ အနီးအနားတြင္ အမ်ားအျပားဒုႏွင့္ေဒး ။ အမ်ားစုကလည္း လုပ္ၾကံဇာတ္လမ္းမ်ိဳးမဟုတ္ဘဲ အရွိကိုအရွိအတုိင္း ၾကံဳေတြ႕ခဲ့ရသူကိုယ္တုိင္ ၾကက္သီးတျဖန္းျဖန္းထလ်က္သားႏွင့္ ဇာတ္ေၾကာင္းလွန္ေျပာျပသြားၾကသည္ခ်ည္း ။
           ထုိ႔ေၾကာင့္ပင္ ျဖစ္ပါလိမ့္မည္ ။ စာေရးခ်င္စိတ္ဝင္ျပီး ကေလာင္ေသြးသည့္သေဘာႏွင့္ စာေရးၾကည့္သည့္အခါ ေရးခ်င္စရာ သည္ အေၾကာင္းေတြ ရွိသည္ကတစ္ေၾကာင္း ၊ ကြ်န္မ့ကိုယ္တိုင္က ဤသို႔ေသာ ဂႏၶာရီဆန္ဆန္အေၾကာင္းအရာမ်ားကိုသာ စိတ္ဝင္စားသည္က တစ္ေၾကာင္းေၾကာင့္ တျဖည္းျဖည္းႏွင့္ ဂမ ၻီရလိုင္းေရးသူတစ္ေယာက္ ျဖစ္မွန္းမသိျဖစ္လာခဲ့ရသည္ ။ ႏို႔ေပမဲ့ အရက္သမား(အရက္ေသာက္ သူ)စာေရးဆရာက အရက္မေကာင္းေၾကာင္း ေရးသားသကဲ့သို႔ ဂမ ၻီရအေၾကာင္းအရာေတြကို အကြ်င္းမဲ့ယံု ၾကည္သူမဟုတ္သည့္ကြ်န္မက ထုိအေၾကာင္းႏွင့္ ပတ္သက္သည့္ဇာတ္လမ္းေတြခ်ည္း ေရးသားေနမိ၍ တစ္ခါတစ္ရံလည္း ငါလုပ္တာ ဟုတ္ေကာဟုတ္ရဲ႕လားဟူ၍ ေတြ ေဝတြန္႔ဆုတ္မိေသာ္လည္း အေသအခ်ာေတြးၾကည့္လိုက္မွ ဆီေလ်ာ္သင့္ျမတ္သည္ဟု သံုးသပ္မိျပန္၏ ။ အရက္ေသာက္သူမွသာ အရက္ ၏ဆိုးက်ိဳးမ်ားကို ပိုမိုနားလည္ႏိုင္မည္ျဖစ္သလို ဂမ ၻီရအေၾကာင္းအရာေတြကို အကြ်င္းမဲ့မယံုၾကည္မွသာ မိမိေရးသားမည့္ဇာတ္လမ္းအေပၚ ျဖစ္ႏိုင္မျဖစ္ ႏိုင္စဥ္းစားခ်င့္ခ်ိန္ႏိုင္လိမ့္မည္ဟု ကြ်န္မ ယူဆမိသည္ ။
          မည္သို႔ပင္ျဖစ္ပါေစ…တေစ ၦဇာတ္လမ္းမ်ား နားဆင္ရျခင္းႏွင့္ပတ္သက္ျပီး မရိုးအီႏိုင္ေသးေသာကြ်န္မ့၏အမူအက်င့္မ်ားမွာ ထိတ္ လန္႔ေခ်ာက္ခ်ားစရာအေၾကာင္း ၾကားနာရသည့္အခါတိုင္း ခႏၶာကိုယ္အႏွံ႔တြင္ ၾကက္သီးမ်ားတျဖန္းျဖန္းထျခင္း ၊ ႏွလံုးခုန္သံေတြျမန္ဆန္ ဆူညံလာျခင္း ၊ ေအာက္ႏွဳတ္ခမ္းကို အေပၚသြားမ်ားႏွင့္ သူ႔အလိုလို ဖိကိုက္လိုက္မိျခင္းမ်ားပင္ျဖစ္ပါေတာ့၏ ။

ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ

   “ ဟယ္…ဒါ မစႏိုးရဲ႕ဝတၳဳ မဟုတ္လား ။ ဓါတ္ပံုလည္း ပါတယ္ေနာ္ ။ ဂမ ၻီရေလာကမဂၢဇင္း ၇၅အုပ္ေျမာက္ စိန္ရတုအထူးထုတ္…ဟုတ္ျပီ
     ဟုတ္ျပီ ။ သား ဝယ္ျပီးသိမ္းထားဦးမယ္ မစႏိုး ။”
ထုိစကားကိုဆိုလာသူက ကြ်န္မႏွင့္ ေက်ာင္းဖယ္ရီကားအတူစီးသည့္ ေမာင္ေက်ာ္ဝင္းျဖစ္၏ ။ ေမာင္ေက်ာ္ဝင္းက ပထမႏွစ္ေက်ာင္းသား ။ ကြ်န္မ့ထက္ ေလးႏွစ္ခန္႔ငယ္သည္ ။ စာေပအေပၚ ျမတ္ႏိုးသူျဖစ္တာေၾကာင့္ ကြ်န္မ့ဆီမွ ေကာင္းႏိုးရာရာစာအုပ္မ်ားကို ငွားရမ္းဖတ္ရွဳတတ္ သလို မဂၢဇင္းစာေစာင္မ်ားတြင္ စာေရးသားေနသူကြ်န္မ့အေပၚ၌လည္း ေမာင္ငယ္ေလးလိုတစ္မ်ိဳး စာဖတ္ပရိသတ္လိုတစ္သြယ္ ေလးစား ခင္မင္ေနသူျဖစ္သည္ ။ ယခုလည္း မဂၢဇင္းစာအုပ္ထဲတြင္ ကြ်န္မ့ဝတၳဳပါလာသည္ကို ေတြ႕ျမင္သျဖင့္ ဝမ္းသာအားရႏွင့္ ထုိသို႔ေျပာလိုက္ ျခင္းျဖစ္၏ ။
     “ ဒါနဲ႔ ဟုိတစ္ေခါက္က သူရဇၨမဂၢဇင္းမွာပါတဲ့ ‘တေစ ၦစံုေထာက္မိန္းကေလး’ဝတၳဳကို သား အရမ္းၾကိဳက္တယ္ ။ ေဘးကသူငယ္ခ်င္းကို
    ေတာင္ အဲ့ဒါ ငါ့အစ္မေရးထားတာဆိုျပီး ဖတ္ၾကည့္ခိုင္းေသးတယ္ ။ သူကလည္း သေဘာက်တယ္တဲ့ ။ အဲ…ဒါေပမဲ့ Ghost Whisperer
    နဲ႔ ဆင္သလိုပဲလို႔ ေျပာတယ္ ။ တူေတာ့မတူပါဘူး မစႏိုးရယ္ ။ ဟိုက အိမ္ေထာင္သည္…ျပီးေတာ့ အဂၤလိပ္ရဲ႕ထံုးစံအတိုင္း ျမန္မာအျမင္
    နဲ႔ မသင့္ေတာ္တာေတြလည္း ပါတာပဲကို ။ မစႏိုး ေရးထားတာကို ပိုၾကိဳက္တယ္ ။”
    “ ဒါကေတာ့ သူ ေျပာတာလည္း မမွားပါဘူး ။ ဇာတ္ေကာင္စရိုက္အေျခခံက ဆင္တူသလိုျဖစ္ေနတာကိုး ေမာင္ေလးရဲ႕ ။ အစ္မေရးတဲ့
     ဇာတ္ေကာင္က Ghost Whispererဇာတ္ကားထဲကဇာတ္ေကာင္လို တေစ ၦေတြကို ျမင္ေတြ႕ႏိုင္တဲ့သူပဲ မဟုတ္လား ။ ဒါေပမဲ့ ေလာက
     မွာ ဘဝျဖစ္စဥ္ခ်င္းတူေနတဲ့လူေတြ တပံုတပင္ၾကီးရွိေနႏိုင္တာပဲေလ ။ ဒီေတာ့ ဇာတ္လမ္းခ်င္းဆင္တာလည္း မဆန္းပါဘူး ။ အစ္မက
     ေတာ့ အစ္မရဲ႕ကိုယ္ပုိင္အေတြးနဲ႔ပဲ အျမဲေရးလို႔ ကိုယ့္လိပ္ျပာကိုယ္လံုတယ္ ။ သူမ်ားေတြ ဘယ္လိုပဲေတြးေတြး ကိုယ္မွန္ဖို႔က အေရး
     ၾကီးဆံုး မဟုတ္လား ။”
    “ ဟုတ္တယ္…ဟုတ္တယ္ မစႏိုး ။ သားေတာ့ မစႏိုးကို အရမ္းအားက်တာပဲ ။ သားလည္း မစႏိုးလို စာေရးဆရာျဖစ္ခ်င္လိုက္တာ ။
      ဒါေပမဲ့ မေရးတတ္ဘူး မစႏိုးရဲ႕ ။”
    “ ေၾသာ္…ျဖစ္ခ်င္စိတ္ရွိရင္ ဘာမဆိုျဖစ္ႏိုင္တာခ်ည္းပဲ ။ ေမာင္ေလး ၾကိဳးစားရင္ ျဖစ္မွာေပါ့ ။ စာမ်ားမ်ားဖတ္…ေနာက္ျပီး စားပြဲမွာထုိင္
      ျပီး ကိုယ္ေရးခ်င္တဲ့အေၾကာင္းအရာကို ေရးခ်ၾကည့္ ။ အထပ္ထပ္ ဖတ္ ။ အထပ္ထပ္ ျပန္ျပင္ ။ ေနာက္ေတာ့ အဆင္ေျပလာမွာေပါ့ ။
      အစ္မတုန္းကလည္း ဒီလုိပဲ ။ အခုထိလည္း အယ္ဒီတာဆရာေတြ ဆူတာခံေနရတံုး ။”
    “ အင္း…မစႏိုး အားေပးတာနဲ႔ သား ေရးၾကည့္ဦးမယ္ ။ ဒါနဲ႔ မစႏိုးက ဇာတ္လမ္းေတြ အမ်ိဳးမ်ိဳးေရးတယ္ေနာ္ ။ ဘယ္လို စဥ္းစားျပီး ေရး
      တာလဲဟင္ ။”
    “ အစ္မ ေရးတာ အမ်ားစုက ျဖစ္ရပ္မွန္ေတြ ေမာင္ေလးရဲ႕ ။ အစ္မနဲ႔ နီးစပ္တဲ့မိတ္ေဆြေတြေဆြမ်ိဳးေတြက သူတို႔ၾကံဳခဲ့တာေတြကို ျပန္
      ေဖာက္သည္ခ်ၾကတာေတြကို အစ္မက ေရးတာ ။ တခ်ိဳ႕တခ်ိဳ႕ကေတာ့ စိတ္ကူးယဥ္ေပါ့ ။”
    “ ဟုတ္လား အစ္မ ။ ဒါဆို တေစ ၦသရဲေတြက တကယ္ရွိတာေပါ့ေနာ္ ။ သားကေတာ့ ယံုပါတယ္ ။ ဘုရားေဟာေပတဝတၳဳေတြေတာင္
      ရွိေသးတာပဲ ။ ေဟာ…သားမွတ္တိုင္ ေရာက္ျပီ ။ ဆင္းရေတာ့မယ္ ။ တာ့တာ မစႏိုး ။”
    “ ေအး…ေအး ေမာင္ေလး ။”
ေမာင္ေက်ာ္ဝင္းက ရိုးသားပြင့္လင္းသူပီပီ တစ္ခါတစ္ရံ ထုိသို႔ပင္ စိတ္ထဲရွိသမွ်ကို ေမးျမန္းတတ္သည္ ။ ေမာင္ေက်ာ္ဝင္း ႏွဳတ္ဆက္ျပီး ကားေပၚက ဆင္းသြားေတာ့မွ ကြ်န္မ အေတြးနယ္ခ်ဲ႕ခြင့္ရသည္ ။ ေတြးမိသည္က ေမာင္ေက်ာ္ဝင္း ေနာက္ဆံုးေမးသြားေသာေမးခြန္းႏွင့္ ဆက္စပ္ေန၏ ။ ထုိသုိ႔ ေတြးေတာမိေအာင္ စပ္စပ္စုစုေမးျမန္းသြားသည့္ ေမာင္ေက်ာ္ဝင္းကိုပင္ ေက်းဇူးတင္မိေတာ့သည္ ။
        အင္း…တေစ ၦသရဲဟူသည္ ေလာက၌ အမွန္တကယ္ရွိပါသလား ။
ထုိကိစၥႏွင့္ပတ္သက္၍ ကြ်န္မ ဘယ္ေသာအခါမွ် အခ်င္းမမ်ားအျငင္းမပြားတတ္ပါ ။ ယံုလိုက ယံုၾကည္ႏိုင္သည္ဟူ၍သာ ေျပာပါရေစ ။ ကြ်န္မကို ယံုၾကည္လားဟူ၍ေမးလွ်င္ေတာ့ ‘အင္း’ဟူေသာအေျဖကို တံု႔ဆိုင္းဆိုင္းေျဖမိလိမ့္မည္ ။ ႏို႔ေပမဲ့ ကြ်န္မ့ပတ္ဝန္းက်င္ရွိ အသိမိတ္ ေဆြမ်ားကိုယ္တိုင္ ေတြ႕ျမင္ၾကံဳၾကိဳက္ေသာတေစ ၦဇာတ္လမ္းေပါင္းမ်ားစြာ ရွိသလို ကြ်န္မ့ကိုယ္တိုင္လည္း သံုးၾကိမ္ထက္မနည္း အေခ်ာက္ အလွန္႔ခံဖူးသည္ျဖစ္၍ ယံုၾကည္သည့္ဘက္ကိုေတာ့ ပိုကဲေပလိမ့္မည္ ။
      တေစ ၦသရဲေတြက မ်ားေသာအားျဖင့္ေတာ့ ရနံ႔ေပးျခင္း အသံေပးျခင္း အရိပ္အေယာင္ျပျခင္းတို႔ကို ျပဳလုပ္တတ္ၾကသည္ ။ လူအမ်ားစု ကေတာ့ တေစ ၦေျခာက္လွန္႔လွ်င္ အမွ်လိုခ်င္၍ အသိေပးလို၍ က်ီစားလို၍ မႏွစ္ျခိဳက္မေက်နပ္၍ဟု သိရွိနားလည္ထားၾကသည္ ။ သနား စရာအေကာင္းဆံုးအခ်က္မွာ တခ်ိဳ႕တခ်ိဳ႕ေသာဝိညာဥ္မ်ားသည္ မိမိကိုယ္မိမိ ေသဆံုးသြားမွန္း မသိရွိၾကေသး ။ သို႔ေၾကာင့္လည္း ေန႔စဥ္ သြားလာေနထိုင္ေနက်ပံုစံအတိုင္း သြားလာလွဳပ္ရွားေနၾကသည့္အခါ ပတ္ဝန္းက်င္မွလူမ်ားသည္ ေခ်ာက္လွန္႔ေနျပီဟု သေဘာေပါက္သြား တတ္ၾကသည္ ။ ထိုတေစ ၦတို႔ႏွင့္ပတ္သက္ျပီး ကြ်န္မႏွင့္သိေသာအစ္မတစ္ေယာက္သည္ မၾကာခဏဆိုသလို ျပႆနာမ်ား လိုက္ေျဖရွင္း ေပးခဲ့ရဖူး၏ ။ သူ႔အေၾကာင္းေတြကို ကြ်န္မ အလ်ဥ္းသင့္သလို ေရးသားေဖာ္ျပဖူးခဲ့ေသာ္လည္း မၾကံဳစဖူးထူးကဲနက္နဲလွေသာ ဤသဘာဝ လြန္အေၾကာင္းအရာေတြက ေရးသား၍ မကုန္ႏိုင္ေသးေပ ။ (တေစ ၦစံုေထာက္မိန္းကေလးဟူေသာဝတၳဳဇာတ္လမ္းရွည္အမ်ားစုမွာလည္း သူမ၏အေၾကာင္းသာျဖစ္သည္ ။)
     ေျပာရလွ်င္ သူမက ဝမ္းတြင္းပါအၾကားအျမင္ဆရာမဟု ဆိုရမလား မသိ ။ ေလးငါးႏွစ္သားအရြယ္ကတည္းက ထိုမျမင္အပ္ေသာပုဂၢိဳလ္
သတၱဝါေတြကို ေတြ႕ျမင္ေနရသူျဖစ္၏ ။ သူမ၏နာမည္က မခင္ေမစိန္ျဖစ္သည္ ။ သူမႏွင့္ပတ္သက္၍ ကြ်န္မသိသေလာက္အေၾကာင္းအရာ မ်ားစြာထဲမွ တခ်ိဳ႕တဝက္ကို ေကာက္ႏုတ္တင္ျပရလွ်င္…
ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
      အသက္(၅)ႏွစ္အရြယ္ခန္႔ရွိေသာခင္ေမစိန္သည္ မိခင္ျဖစ္သူေဒၚစိန္တင့္ႏွင့္အတူ ရြာထိပ္ရွိသစ္သားအိမ္ၾကီးဆီသို႔ လမ္းေလွ်ာက္ထြက္ ခဲ့သည္ ။ ခင္ေမစိန္သည္ ပါရမီထူးပါရွိလာသူပီပီ ကေလးအရြယ္ကတည္းကပင္ ေအးေဆးတည္ျငိမ္သူျဖစ္တာေၾကာင့္ ငိုျခင္းဂ်ီက်ျခင္း မရွိဘဲ ပတ္ဝန္းက်င္ရွိ လယ္ကြင္းစိုက္ခင္းမ်ားကို ေငးေမာၾကည့္ရွဳရင္း မိခင္၏လက္တစ္ဖက္ကို ဆြဲကိုင္လ်က္ ေအးေအးလူလူေလွ်ာက္လာ ခဲ့သည္ ။ မိခင္ျဖစ္သူက ရြာထိပ္အိမ္ၾကီးတြင္ ေနထုိင္သူဦးဖိုးသာေအာင္ထံမွ အေၾကြးေတာင္းရန္အတြက္ ထြက္လာခဲ့ျခင္းျဖစ္ေလသည္ ။
      “ ကုိဖိုးသာေမာင္ေရ…ကြ်န္မ စိန္တင့္ပါ ။ ဝင္ခဲ့မယ္ေနာ္ ။”
အိမ္ၾကီးေရွ႕သို႔ေရာက္သည့္အခါ ေဒၚစိန္တင့္က ထုိသို႔ေအာ္ေျပာရင္း ခင္ေမစိန္၏လက္ကိုဆြဲကာ အိမ္ထဲသို႔ ဝင္သြားလိုက္၏ ။ အိမ္ၾကီးက မၾကာေသးမီကမွ ေဆာက္လုပ္ထားျခင္းျဖစ္ျပီး လူၾကီးတစ္ဖက္မွ်ရွိေသာတုိင္လံုးၾကီးမ်ားျဖင့္ ခန္႔ညားၾကီးက်ယ္လွေသာ သစ္သားအိမ္ၾကီး ျဖစ္သည္ ။ ခင္ေမစိန္လည္း ကေလးပီပီ ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းၾကီးတမ်ွ ၾကီးမားထည္ဝါလွေသာဦးဖိုးသာေအာင္၏အိမ္ၾကီးအတြင္း၌ ဟိုဟိုသည္ သည္ေလွ်ာက္ေျပးၾကည့္ရွဳမိ၏ ။ ဦးဖိုးသာေအာင္ႏွင့္ေဒၚစိန္တင့္ကေတာ့ အလုပ္ကိစၥအေၾကာင္း ေဆြးေႏြးေျပာဆုိေနၾကသည္ ။
    “ ကိုဖိုးသာေအာင္ရယ္…ကြ်န္မလည္း အားနာပါတယ္ ။ ကိုယ့္ေဆြကိုယ့္မ်ိဳးလိုျဖစ္ေနလို႔ ကြ်န္မ အတိုးလည္း မယူခဲ့ပါဘူး ။ ဒါေပသိ အခု
      ကိုဖိုးသာေအာင္ ေခ်းထားတာ တစ္ႏွစ္နားေတာင္ ကပ္ေနျပီ ။ ကြ်န္မတို႔မွာလည္း သူေဌးသူၾကြယ္ေတြ မဟုတ္ေတာ့ ေငြက သူ႔လုပ္ငန္း
      နဲ႔သူ ဝင္ခ်ည္ထြက္ခ်ည္ျဖစ္ေနတာေလ ။ အခု ကိုဖိုးသာေအာင္လည္း သိတဲ့အတုိင္း စပါးေတြက ေစ်းက်ေနတာ မဟုတ္လား ။ ကြ်န္မ
      တို႔လည္း အဆင္မေျပလို႔ပါ ။”
    “ ကြ်န္ေတာ္လည္း အားနာလို႔ မ်က္ႏွာဘယ္နားထားရမွန္း မသိေတာ့ဘူး ။ တကယ္ပါဗ်ာ ။ ဒီအိမ္ကို ေျပာင္းလာကတည္းက ဘာအလုပ္
      မွကို မျဖစ္တာ ။ ကြ်န္ေတာ္ ကုန္ေတြ ရွံဳးေနတာလည္း တစ္ႏွစ္ေလာက္ရွိေနျပီမို႔သာ အစ္မၾကီးရဲ႕ေငြကို ျပန္မဆပ္ျဖစ္တာပါ ။ စိတ္ခ်ပါ
       ဗ်ာ ။ ဒီတစ္လအတြင္း ျပန္ဆပ္ႏိုင္ေအာင္ ကြ်န္ေတာ္ ၾကိဳးစားပါ့မယ္ ။”
    “ ဟုတ္ကဲ့ပါရွင္ ။ ဒီလိုဆုိရင္ျဖင့္ ကြ်န္မ့အမ်ိဳးသားကို ကြ်န္မ အက်ိဳးအေၾကာင္းေျပာျပလိုက္ပါ့မယ္ ။ ဒါဆုိ ကြ်န္မ ျပန္ေတာ့မယ္ ။ အိမ္
       မွာကလည္း အငယ္ေကာင္ေလး က်န္ခဲ့လို႔ ။ ဟဲ့…သမီးေရ သမီး…မိစိန္ ။”
ေဒၚစိန္တင့္က ခပ္လွမ္းလွမ္းရွိတိုင္ၾကီးတစ္လံုး၏နေဘးတြင္ ေငးေငးၾကီးရပ္ၾကည့္ေနသူ ခင္ေမစိန္ကုိ လွမ္းေအာ္ေခၚလိုက္သည္။ သို႔ေပမဲ့ ေဒၚစိန္တင့္၏ေခၚသံကို ခင္ေမစိန္က ၾကားဟန္မတူ ။ တုိင္လံုးၾကီးကိုသာ ေမာ့ေငးၾကည့္ေနဆဲ ။
    “ ေၾသာ္…သမီးကလည္း…လာ ။ အေမတို႔ ျပန္ၾကစို႔ ။ ဦးဖိုးသာေအာင္ကို ႏွဳတ္ဆက္လုိက္ဦး ။”
    “ အင္…ဟုတ္ ဟုတ္ကဲ့ ။ ဦးဦး သမီး ျပန္ေတာ့မယ္ေနာ္ ။ ဟုိ…ဦးဦး ဒီအိမ္ၾကီးထဲမွာ မေနနဲ႔ သိလား ။ ဟုိ … ဟိုတုိင္လံုးၾကီးနားမွာ
      လည္း မေနနဲ႔ေနာ္ ။”
    “ အယ္…ဒီေကာင္မေလး ဘာေတြေလွ်ာက္ေျပာေနတာလဲ ။ သြားျပီ ကိုဖိုးသာေမာင္ေရ ။”
ေဒၚစိန္တင့္က ခင္ေမစိန္ကို တစ္ခ်က္ေငါက္လိုက္ျပီး ႏွဳတ္ဆက္ထြက္ခြာခဲ့သည္ ။ ကေလးမေလးအရြယ္သာရွိသည့္ ခင္ေမစိန္၏စကားကို မည္သူကမွ် အေလးမထားခဲ့၍ မၾကာမီတြင္ ဦးဖိုးသာေအာင္တစ္ေယာက္ စီးပြားပ်က္ကာ အိမ္ၾကီးကို ခင္ေမစိန္၏မိဘႏွစ္ပါးလက္သို႔ ထိုး အပ္ခဲ့ရသည့္အေျခအေနသို႔ ဆိုက္ေရာက္ခဲ့ရ၏ ။ ခင္ေမစိန္၏မိဘႏွစ္ပါးခမ်ာမွာလည္း အေၾကြးေတြအစား ဤပ်ဥ္ေထာင္အိမ္သစ္ၾကီးကို ပိုင္ဆိုင္လိုက္ရသျဖင့္ ဝမ္းသာသင့္သည္မွန္ေသာ္လည္း ဝမ္းမသာႏိုင္ၾကေခ် ။ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ထိုအိမ္ၾကီးတြင္ တေစ ၦသရဲတို႔ ကိန္းေအာင္းေနထိုင္ေနသည္ ၊ လာေရာက္ေနထိုင္သူကိုလည္း အႏ ၱရာယ္ျဖစ္ေအာင္ အမ်ိဳးမ်ိဳးအဖံုဖံုဒုကၡေပးေနသည္ဟူ၍ တစ္ရြာလံုး၌ သတင္းပ်ံ႕လ်က္ရွိေသာေၾကာင့္ပင္တည္း ။
       ထုိသို႔ေသာအေၾကာင္းမ်ားေၾကာင့္ ထိုအိမ္ၾကီးကို သည္အတုိင္းပစ္ထားခဲ့သည္မွာ ခင္ေမစိန္ အသက္ဆယ္ႏွစ္သမီးအရြယ္အထိျဖစ္ သည္ ။ ထုိအိမ္ၾကီးတြင္ ေနထိုင္ရင္း ဦးဖိုးသာေအာင္တစ္ေယာက္ စီးပြားပ်က္ရံုသာမက ညနက္သန္းေခါင္ယံတြင္ အသံနက္ၾကီးျဖင့္ထေအာ္ ျပီး ေသြးေလေခ်ာက္ခ်ားကာ စိတ္ေဖာက္ျပားသြားျပီးေနာက္ ရပ္ထဲရြာထဲက ပုဏၰကတုိက္သည့္အိမ္ၾကီးဟူ၍လည္းေကာင္း တေစ ၦအိမ္ၾကီး ဟူ၍လည္းေကာင္း ေခၚတြင္ေနၾကသျဖင့္ ထုိအိမ္ၾကီး၌ ခင္ေမစိန္၏မိဘမ်ားသည္လည္း မေနထိုင္ဝ့ံေတာ့ ။ အိမ္ၾကီးကို သည္အတိုင္း ပစ္ ထားရတာကို ႏွေျမာလွ၍ အိမ္ငွားတင္လိုေသာ္လည္း ရြာသိမ္ငယ္ေလးတြင္ မေကာင္းသတင္း ပ်ံ႕ႏွံ႔ျပီဆုိလွ်င္ ဖံုးဖိရန္ ခက္လွသည္ေၾကာင့္ ထိုအိမ္ၾကီးကို လာေရာက္ငွားရမ္းေနထိုင္မည့္သူ မရွိ ။ ေနာက္ဆံုး သည္အတိုင္းပစ္ထားလွ်င္ အိမ္ပ်က္စီးသြားမည္ကိုစိုးရိမ္၍ အိမ္ငွားခ မေပးဘဲ အလကားေနပါဟုဆိုျပီး ဆင္းရဲသည့္မိသားစုတစ္စုကို ေခၚတင္ထားမိရာ တစ္လပင္ မၾကာ ၊ အားလံုး ေျပာင္းေျပးသြားၾကသည္ ။ သတင္းသဲ့သဲ့ျပန္ၾကားသည္က အိမ္ၾကီးေပၚမွ ေၾကာက္မက္ဖြယ္တေစ ၦမဲမဲထြားထြားၾကီးတစ္ေကာင္က ေမာင္းထုတ္၍ဟူ၏ ။
ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
   “ ေမေမ…သမီးတို႔ ဟုိအိမ္ၾကီးကို သြားၾကရေအာင္ ။”
တစ္ေန႔ အသက္ဆယ္ႏွစ္သမီးအရြယ္ ခင္ေမစိန္က မိခင္ျဖစ္သူ၏လက္ေမာင္းကို ကိုင္လွဳပ္ရင္း ခပ္တည္တည္ဆုိလိုက္သည္ ။ ခင္ေမစိန္၏ စကားကို ရုတ္တရက္ ေဒၚစိန္တင့္ သေဘာမေပါက္ ။
   “ ဘယ္အိမ္ၾကီးကို ေျပာတာတံုး သမီးရဲ႕ ။”
   “ ရြာထိပ္က သစ္သားအိမ္ၾကီးေလ ေမေမ ။ ရြာထဲကလူေတြ ေျပာေျပာေနတဲ့ ပုဏၰကတိုက္တဲ့အိမ္ၾကီးေလ ။”
   “ အမေလး…ဒီေကာင္မေလး ဘာေတြေလွ်ာက္ေျပာေနတာလဲ ။ ဒုကၡေရာက္ကုန္ေတာ့မွာပဲ ။ ဘာလုပ္ဖို႔ အဲ့ဒီ့အိမ္ကို သြားမွာတံုး ။”
ေဒၚစိန္တင္က ေၾကာက္အားလန္႔အားျဖင့္ ျငင္းရင္း မ်က္စိမ်က္ႏွာပ်က္လ်က္ရွိေသာ္လည္း ခင္ေမစိန္ကေတာ့ ခပ္တည္တည္ပင္ ။ ေဒၚစိန္ တင့္စကားဆံုးေတာ့ သူ ေျပာလိုရာကို ဆက္ေျပာသည္ ။
   “ မေၾကာက္ပါနဲ႔ ေမေမရယ္ ။ ဒုကၡလည္း မေရာက္ပါဘူး ။ အဲ့ဒါ သစ္စြဲျပိတၱာၾကီးပါ ။ သမီး သူ႔ကို ေမာင္းထုတ္ႏိုင္ပါတယ္ ။”
   “ အယ္…ဒီေကာင္မေလး ေပါက္ကရ ။ ေတာ္စမ္း…တိတ္ အခု ။ ေလွ်ာက္မေျပာရဘူး ။ သမီး ေနာက္ေနာင္ ဒီလိုေလွ်ာက္ေျပာလို႔က
     ေတာ့ ေမေမ အရိုက္ပဲ … ၾကားလား မိစိန္ ။”
ကေလးအရြယ္သာရွိေသး၍ ခင္ေမစိန္၏စကားက အရာမဝင္ပါေခ် ။ ေဒၚစိန္တင့္ခမ်ာ သမီးျဖစ္သူထံမွ ထိုသို႔ေသာစကားမ်ိဳးေတြၾကားလုိက္ ရသျဖင့္ သံုးေလးရက္ေလာက္ ႏွလံုးျငိမ္ေသြးေဆးေသာက္ယူရသည္အထိ ထိတ္လန္႔သြားရွာ၏ ။ မိခင္ကို ေၾကာက္ရြံ႕ရသူျဖစ္တာေၾကာင့္ ထုိသို႔ေသာစကားမ်ိဳးကို ခင္ေမစိန္ ထပ္မေျပာေတာ့ဘဲ ဆိတ္ဆိတ္ေနခဲ့ရသည္မွာ အသက္ဆယ့္ေျခာက္ႏွစ္တိုင္သည္အထိျဖစ္သည္ ။
     ခင္ေမစိန္၏အသက္ ဆယ့္ေျခာက္ႏွစ္ေရာက္သည့္အခါ ခင္ေမစိန္တို႔မိသားစု ထိုအိမ္ၾကီးသို႔ေျပာင္းေရႊ႕ဖုိ႔ရန္ အေၾကာင္းဖန္လာခဲ့သည္ ။ ခင္ေမစိန္၏အစ္မ ခင္မူစိန္တစ္ေယာက္ အိမ္ေထာင္ရက္သားက်သြားျပီျဖစ္၍ လက္ရွိေနထိုင္ေနေသာအိမ္ငယ္ေလးကို သမီးျဖစ္သူအတြက္ လက္ဖြဲ႕ေပးလုိက္တာေၾကာင့္ ခင္ေမစိန္တုိ႔မိသားစုေလးေယာက္ သစ္သားအိမ္ၾကီးသို႔ ေျပာင္းလာခဲ့ၾကသည္ ။ ဆယ္ႏွစ္နီးပါးပစ္ထားခဲ့ျပီးမွ ေျပာင္းေရႊ႕လာခဲ့ျခင္းျဖစ္၍ အိမ္ၾကီးတြင္ ကပ္ညႇိေနထုိင္ေသာ ပရေလာကသားတို႔ မရွိေလာက္ေတာ့ဟု ခင္ေမစိန္၏မိဘေတြက ယူဆထား ၾကပံုရသည္ ။ သို႔ေသာ္လည္း ပထမဦးဆံုး ေရႊ႕ေျပာင္းေနထိုင္သည့္ည၌ပင္ အေခ်ာက္အလွန္႔တို႔ စ,ခဲ့ၾက၏ ။
      သိပ္ၾကီးၾကီးမားမား ေခ်ာက္လွန္႔ျခင္းေတာ့ မဟုတ္ ။ ညဘက္ အိပ္ေမာက်ေနခ်ိန္တြင္ ခင္ေမစိန္၏ဖခင္ အသံနက္ၾကီးျဖင့္ ဟစ္ေအာ္ လ်က္ လန္႔ႏိုးလာေလသည္ ။ အိပ္ရာမွႏိုးႏုိးခ်င္း မ်က္လံုးတုိ႔ျပဴးေၾကာင္ကာ ပတ္ဝန္းက်င္သို႔ ထိတ္လန္႔တၾကား ေလွ်ာက္ၾကည့္သည္ ။ ခင္ ပြန္းျဖစ္သူ၏ေအာ္သံၾကားကတည္းက ေဒၚစိန္တင့္မွာ ဖေယာင္းတိုင္မီးထြန္းညိႇထားျပီးျပီမို႔ တစ္အိမ္လံုးတြင္ အလင္းေရာင္ျဖန္႔က်က္ခင္းေန သျဖင့္ တစ္စံုတစ္ရာ ေခ်ာက္ခ်ားစရာ မေတြ႕ရ ။ ဖခင္ျဖစ္သူ၏ေအာ္သံေၾကာင့္ တစ္ဖက္ခန္းတြင္ အိပ္စက္ေနေသာ ခင္ေမစိန္တုိ႔ေမာင္ႏွမ လည္း အခန္းတြင္းသုိ႔ ေျပးဝင္လာၾကျပီ ။
   “ အကုိၾကီး…ေရာ့…ေရေသာက္လိုက္ဦး ။ ဘာမ်ားျဖစ္လုိ႔လဲ အကိုၾကီးရယ္ ။”
ေဒၚစိန္တင့္က ခင္ပြန္းျဖစ္သူဦးသာေမာင္အတြက္ ေရေအးတစ္ခြက္ ခပ္တိုက္ရင္း ေမးသည္ ။ ဦးသာေမာင္ မေျဖႏိုင္ေသး…ေရေအးကို ခပ္ ျမန္ျမန္ ေမာ့ေသာက္ရင္း စိတ္ကို တည္ျငိမ္ေအာင္ ထိန္းခ်ဳပ္လုိက္ျပီးမွ…
   “ ဘာ…ဘာမွမဟုတ္ပါဘူးကြာ ။ ဟို…အိပ္…အိပ္မက္ဆိုး မက္တာပါ ။”
   “ ဘယ္လုိမက္လို႔လဲ ေဖၾကီးရယ္ ။ သား…ေၾကာက္လုိက္တာ ။”
ဆယ္ႏွစ္သားေကာင္ေလးေထြးမာန္က ကေလးပီပီ အသံတုန္တုန္ရီရီကေလးႏွင့္ ေမး၏ ။ ခင္ေမစိန္က ေမာင္ငယ္ေလးကို ၾကင္ၾကင္နာနာ ေပြ႕ဖက္လုိက္ရင္း…
   “ မေၾကာက္ပါနဲ႔ ေမာင္ေလးရယ္ ။ အလကား…အတၱေဘာေကာင္ၾကီးပါ ။ ရုပ္ဆုိးတာကလြဲျပီး ဘာအစြမ္းမွ မယ္မယ္ရရမရွိပါဘူး ။”
ဟု ႏွစ္သိမ့္လိုက္သျဖင့္ ဦးသာေမာင္ သမီးငယ္ကို တအံ့တၾသလွမ္းၾကည့္မိသည္ ။ ဦးသာေမာင္ မအံ့ၾသရွိပါ့မလား ။ အိပ္မက္ထဲတြင္ မိမိေျခရင္း၌ အသားမဲမဲခႏၶာကိုယ္တုတ္တုတ္ႏွင့္ ဂင္တုိတုိကုလားလိုလိုလူၾကီးတစ္ေယာက္က မားမားၾကီးရပ္ေနျပီး နီရဲရဲမ်က္လံုးျပဲၾကီးမ်ား ျဖင့္ မိမိအား စိုက္ၾကည့္ေနခဲ့၍ ယခုကဲ့သို႔ ေၾကာက္လန္႔တၾကားဟစ္ေအာ္လိုက္မိျခင္း မဟုတ္ပါလား ။ ယခုမ်ားေတာ့ သမီးငယ္က ထုိသတၱ ဝါၾကီးကို ျမင္ေတြ႕ဖူးသည့္အလား  ေအးေအးလူလူေျပာဆုိေနသည္မို႔ တအံ့တၾသလွမ္းၾကည့္လုိက္မိျခင္းျဖစ္၏ ။ ခင္ေမစိန္ကေတာ့ မိဘ ေတြ မည္သို႔ေတြးမလဲ မစဥ္းစား…ေမာင္ေလး စိတ္ခ်မ္းသာေစရန္အတြက္သာ အားေပးႏွစ္သိမ့္ေန၏ ။
   “ ကဲ…ကဲ…ေဖၾကီး ဘာမွမျဖစ္ေတာ့ဘူး ။ မေၾကာက္နဲ႔…သြား…ကေလးတို႔ သြားအိပ္ၾကေတာ့ ။ ”
မိဘေတြက သြားအိပ္ခိုင္း၍ ခင္ေမစိန္က ေမာင္ငယ္ေလးကိုလက္ဆြဲလ်က္ တစ္ဖက္ခန္းသို႔ ထြက္သြားၾကသည္ ။ ထုိအခါမွ ဦးသာေမာင္ ခမ်ာ မိမိအိပ္မက္အေၾကာင္း ေဒၚစိန္တင့္ကို ရင္ဖြင့္ရွာသည္ ။ အိပ္မက္အေၾကာင္းၾကားေတာ့ ေဒၚစိန္တင့္မွာလည္း မည္သို႔ေျဖရွင္းရမလဲ  မသိ ။ ဘုန္းၾကီးပင့္ျပီး ကမၼဝါဖတ္ဖုိ႔ရန္က် ေသးႏုတ္လွေသာသူတို႔ရြာကေလးတြင္ ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းက နီးနီးနားနား မရွိ ။ ျမစ္တစ္ဖက္ကမ္း သို႔ ေလွျဖင့္ကူးျပီး တစ္ရက္ေလာက္သြားမွ ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းရွိရာတစ္ဖက္ရြာဆီသို႔ ေရာက္ႏိုင္မည္ ။ ထိုသို႔ သြားပင့္ဖိတ္ဖို႔က်လည္း ဦးသာ ေမာင္ သြားဖိတ္ေနလွ်င္ အိမ္၌ ေဒၚစိန္တင့္ႏွင့္ကေလးေတြသာ က်န္ရစ္ခဲ့ရမည္ျဖစ္၍ ထုိသုိ႔လည္း ေနရဲၾကမည္မဟုတ္ ။ ထုိညက ဦးသာ ေမာင္ႏွင့္ေဒၚစိန္တင့္တုိ႔ခမ်ာ မအိပ္ရဘဲ မိုးလင္းခဲ့ရသည္ ။
ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
        ထုိစဥ္က ခင္ေမစိန္၏အသက္ ဆယ့္ေျခာက္ႏွစ္ရွိခဲ့ျပီဟု ေျပာခဲ့ျပီးျဖစ္သည္ ။ ေနာက္ျပီး သူမက ဒသမတန္းကိုလည္း ရန္ကုန္ျမိဳ႕တြင္ ေဘာ္ဒါသြားေရာက္ေနထုိင္ကာ ေျဖဆိုေအာင္ျမင္ျပီးခဲ့ျပီ ။ သို႔ေသာ္ ခင္ေမစိန္ဟာ ထုိသို႔ မျမင္အပ္ေသာပုဂၢိဳလ္တို႔အား အကြ်မ္းတဝင္ျမင္ ေတြ႕ႏိုင္သူမွန္း မိဘမ်ားသာမက ေဆြမ်ိဳးသားခ်င္းမ်ားကပင္ မသိၾက ။ ခင္ေမစိန္ကလည္း သူ႔ပါရမီႏွင့္သူမို႔ ထုိကိစၥကို လူတကာ ေျပာမျပ ။ ေျပာျပလွ်င္လည္း ယံုၾကည္ၾကမည့္သူထက္ မယံုၾကည္ဘဲ ေလွာင္ေျပာင္ၾကမည့္သူက ပိုမ်ားမည္မွန္း ခင္ေမစိန္ သိေနသည္ ။ သို႔ေၾကာင့္ လည္း တစ္ကိုယ္တည္း တျခားသူမသိေအာင္ တိုးတိုးတိတ္တိတ္ၾကိတ္ေျဖရွင္းေပးခဲ့ရသည့္ ျပႆနာေတြကလည္း မနည္း ။
       ခင္ေမစိန္တို႔မိသားစု ပုဏၰကတိုက္သည္ဟုနာမည္ ၾကီးေနေသာပ်ဥ္ေထာင္အိမ္ၾကီးဆီသို႔ မေျပာင္းမျဖစ္ေျပာင္းလာခဲ့ရသည့္အခါ အကူအညီမဲ့ေနျပီး ထိတ္လန္႔ေၾကာက္ရြံ႕လ်က္ရွိၾကသလို တကယ္လည္း သူတို႔ ေၾကာက္လန္႔စိုးရိမ္ခဲ့သည့္အတိုင္း ေခ်ာက္ခ်ားေသြးပ်က္ ဖြယ္အိပ္မက္ဆိုးတို႔ကို ခင္ေမစိန္၏မိဘႏွစ္ပါးသည္ ညစဥ္ရက္ဆက္လိုလို ျမင္မက္ၾကံဳဆံုခဲ့ၾကရသည္ ။
      အိပ္မက္တုိ႔က မရိုးႏိုင္မအီႏိုင္ေလာက္ေအာင္ တစ္ညတစ္မ်ိဳးစီ ။ ပထမဆံုး ေျပာင္းေရႊ႕လာခဲ့သည့္ညက ခင္ေမစိန္၏ဖခင္သည္ “လူ ငကြ်ဲၾကီး”ဟုေခၚတြင္ရေလာက္မည့္ မည္းမည္းက်ဳတ္က်ဳတ္ ပုကြကြ ဂင္တုိတိုႏွင့္ ရုပ္ဆုိးဆုိးလူတစ္ေယာက္ကို ေျခရင္းရွိတိုင္လံုးၾကီးတစ္ လံုးအနီးတြင္ ေတြ႕ျမင္လုိက္ရသည္ဟု အိပ္မက္ျမင္မက္ခဲ့သည္ ။ နဂိုကတည္းက ပုဏၰကတုိက္သည္၊ ဖမ္းစားသည္ဟု နာမည္ၾကီးေနေသာ အိမ္ၾကီးဆီသို႔ ေျပာင္းေရႊ႕လာခဲ့ရ၍ ေသြးပ်က္ထိတ္လန္႔ေနရသည့္အထဲ ထိုသို႔ေသာအိပ္မက္မ်ိဳးကို ျမင္မက္လိုက္ရသည့္အခါ ဦးသာေမာင္ တစ္ေယာက္ ေခ်ာက္ခ်ားလန္႔ထိတ္လိုက္ပံုမွာ ေျပာမျပႏိုင္ေလာက္ေအာင္ပင္ ။
     ခက္ေနသည္က ခင္ေမစိန္တို႔ရြာသည္ အေတာ္ေခါင္ျပီး ေခ်ာင္က်သလို ဘာသာေရးကိုင္းရွိဳင္းသူလည္း နည္းပါးေသာေၾကာင့္ ဘုန္းၾကီး ေက်ာင္း မရွိေခ် ။ သံဃာပင့္ကာ အမွ်ေပးေဝရန္အတြက္ ျမစ္တစ္ဖက္ကမ္းသို႔ကူးျပီး ခပ္လွမ္းလွမ္းရြာရွိဘုန္းၾကီးေက်ာင္းဆီသို႔ သြားေရာက္ ပင့္ေဆာင္မွသာျဖစ္လိမ့္မည္ ။ သို႔ေသာ္ ထုိသို႔ အျခားရြာသို႔သြားေရာက္ဖုိ႔ရာက် ခင္ေမစိန္တို႔အိမ္၌ မိန္းမသားမ်ားသာက်န္ရစ္ခဲ့ရမည္ျဖစ္၍ အဆင္မေျပေခ် ။ ခရီးကလည္း နီးနီးနားနားမဟုတ္ ။ ဘယ္လိုနည္းႏွင့္သြားသြား တစ္ညအိပ္မွ ရမည္သာခ်ည္း ။ ခင္ေမစိန္တို႔မိဘႏွစ္ပါး အခက္ၾကံဳေနရေလျပီ ။
      ေနာက္တစ္ေန႔ညတြင္ ယမန္႔ေန႔ညကကဲ့သို႔ အိပ္မက္ျမင္မက္မည္စိုး၍ ဦးသာေမာင္သည္ သတိႏွင့္ေမွးရံုသာေမွးေနလိုက္သည္ ။ ေယာက္်ားၾကီးတန္မဲ့ ဤမွ်ေလာက္ ေၾကာက္ရြံ႕ရသလားဟု အျပစ္တင္လွ်င္လည္း ဦးသာေမာင္ ခံရမည္သာ ။ အိပ္မက္ဟုဆိုရေပမဲ့ အိပ္ မက္ႏွင့္မတူဘဲ အျပင္၌ အမွန္တကယ္ျဖစ္ပ်က္ေနသည့္အလား ခံစားလိုက္ရသည့္ထုိအိပ္မက္မ်ိဳးကို ကိုယ္တုိင္ၾကံဳေတြ႕ျမင္မက္ဖူးသူမွ ဦးသာေမာင္၏ေၾကာက္စိတ္ကို နားလည္သေဘာေပါက္ႏိုင္လိမ့္မည္ ။ သို႔ေၾကာင့္လည္း ယေန႔ညတြင္ မေန႔ညကလိုၾကံဳေတြ႕ရမည္ကိုစိုးရြံ႕ လွ၍ ဦးသာေမာင္ ႏွစ္ႏွစ္ျခိဳက္ျခိဳက္မအိပ္ဝံ့ေတာ့ဘဲ ေမွးရံုသာေမွးစက္ေနလိုက္၏ ။
     ထိုစဥ္ ေျခရင္းခန္းဆီမွ ေျခသံသဲ့သဲ့ကို ၾကားလိုက္ရသျဖင့္ ဦးသာေမာင္ လန္႔ႏိုးသြားသည္ ။ အသံက ပ်ဥ္ခ်ပ္မ်ားကို ခပ္ဖြဖြနင္းေလွ်ာက္ ေနသည့္အသံ ။ တေစ ၦေျခာက္တာမ်ားလားဟု ဦးသာေမာင္ ေတြးမိေပမဲ့ တစ္ဖက္ကလည္း သူခိုးဝင္တာမ်ားျဖစ္မလားဟု စိုးရိမ္သြားမိ၏ ။ ရပ္ထဲရြာထဲမွာ ဦးသာေမာင္တို႔မိသားစုက မ်က္ႏွာဖံုးစာရင္းဝင္ေတြ မဟုတ္လား ။ သူခိုးက ဦးသာေမာင္တုိ႔မိသားစု၏ေၾကာက္ရြံ႕စိတ္ကို အခြင့္ေကာင္းယူကာ ယခုလိုအခ်ိန္တြင္ ဝင္ေရာက္လာႏိုင္သည္မို႔ ဦးသာေမာင္ ေျခရင္းခန္းကိုသြားေရာက္ၾကည့္ရွဳရန္ ဆံုးျဖတ္လုိက္သည္ ။
     ဤတြင္ အိမ္၏ပံုသ႑ာန္ကို ေယဘူယ်တင္ျပရလွ်င္ အိမ္ၾကီးသည္ ပ်ဥ္ေထာင္သြပ္မိုးအိမ္ၾကီးျဖစ္ျပီး ေရွးအိမ္ၾကီးမ်ားကဲ့သို႔ တိုင္လံုး ၾကီးမ်ားျဖင့္ အိမ္မ,ၾကီးအား ေထာက္ပံ့အလွဆင္ထားသည္ ။ ဧည့္ခန္းႏွင့္ထမင္းစားခန္းသည္ ဒိုးယိုေပါက္ေတြ႕ျမင္ႏိုင္ျပီး ေျခရင္းဘက္တြင္ တည္ရွိသည္ ။ ထမင္းစားခန္းေဘး လမ္းသြယ္ေလးမွဆက္သြားလွ်င္ မီးဖုိေခ်ာင္ ၊ ေရအိမ္ႏွင့္ေရခ်ိဳးခန္းသို႔ ေရာက္ရွိသည္ ။ အိပ္ခန္းႏွစ္ခန္း က ထိုလမ္းသြယ္ေလးေဘး ထမင္းစားခန္းႏွင့္ကပ္လ်က္တြင္ တည္ရွိ၏ ။ ဦးသာေမာင္က အိပ္ခန္းတြင္းမွ ထြက္လာကာ ထမင္းစားခန္းသို႔ မဝ့ံမရဲေခ်ာင္းၾကည့္လိုက္သည္ ။
     “ ……… အား……”
ပထမမင္သက္လ်က္ ေတာင့္ေတာင့္ၾကီးရပ္ၾကည့္ေနမိရာမွ ရုတ္တရက္သတိဝင္လာကာ ဦးသာေမာင္ အလန္႔တၾကားထေအာ္လိုက္မိ၏ ။ ျမင္လုိက္ရသည့္ျမင္ကြင္းကလည္း ျမင္ရသူအဖုိ႔ မသက္သာ ။ ေျခရင္းတိုင္လံုးၾကီးတစ္လံုး၏အနီးတြင္ လင္းဆြဲတစ္ေကာင္ပမာ ေဇာက္ထိုး ၾကီး တြဲခိုေနေသာလူငကြ်ဲၾကီးကို ရုတ္တရက္ေတြ႕ျမင္လုိက္ရတာေၾကာင့္ ဦးသာေမာင္ ေသြးပ်က္သြားခဲ့ရျခင္းျဖစ္ေလသည္ ။
     “ အား………”
     “ အကိုၾကီး…အကိုၾကီး…ကိုသာေမာင္ …”
ေဒၚစိန္တင့္၏ေအာ္ေခၚသံေၾကာင့္ ဦးသာေမာင္ အိပ္မက္မက္ေနရာမွ လန္႔ႏိုးလာခဲ့သည္ ။ အိပ္ရာမွ ေငါက္ခနဲထထိုင္ျပီး ဘာေတြျဖစ္ေန တာပါလိမ့္ဟု ဇေဝဇဝါေတြးေနရာမွ ေၾသာ္…ေစာေစာက ငါ အိပ္မက္မက္ေနတာပါလားဟူ၍ စဥ္းစားလိုက္မိသျဖင့္ အနည္းငယ္စိတ္သက္ သာရာရမိေသာ္လည္း ထိတ္လန္႔စိတ္ကေတာ့ မေပ်ာက္ေသး ။ ယမန္႔ေန႔ညကအတိုင္း ဇနီးသည္ ခပ္တိုက္ေသာေရေအးတစ္ခြက္ကို တစ္ က်ိဳက္တည္းေမာ့ခ်လုိက္မိသည္ ။
     ဘာျဖစ္တာလဲရွင္…ဘာလို႔ အသံနက္ၾကီးနဲ႔ ေအာ္ရတာလဲ …စသျဖင့္ ေဒၚစိန္တင့္ မေမးေတာ့ ။ ဦးသာေမာင္ မေန႔ညကကဲ့သို႔ အိပ္မက္ ဆုိးၾကီး ျမင္မက္ျခင္းသာျဖစ္မည္ဟု မိမိဘာသာမိမိ သံုးသပ္လိုက္မိ၏ ။ ဦးသာေမာင္၏အိပ္မက္အေပၚ မိမိကိုယ္တုိင္လည္း ထိတ္လန္႔မိေပ မဲ့ အိပ္ခန္းတြင္းသို႔ စိုးရိမ္တၾကီးေျပးဝင္လာၾကေသာသားသမီးႏွစ္ေယာက္ကို ငဲ့ျပီး မေၾကာက္သလို မာန္တင္းထားရေလသည္ ။
ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
        ခင္ေမစိန္ ၾကည့္မေနႏိုင္ေတာ့ ။ ေစာေစာကေတာ့ မိမိတို႔မိသားစုအား အႏ ၱရာယ္မျပဳႏိုင္ပါဘူးဟုတြက္ဆထား၍ ပညာကို ဖံုးဖိျပီး ဖာ သိဖာသာေနထိုင္မိေသာ္လည္း ယခုလို မိမိ့ဖခင္အား အိပ္ေရးပ်က္ရံုမက စိတ္ေခ်ာက္ခ်ားေလာက္သည္အထိ ညစဥ္ရက္ဆက္အိပ္မက္ေပး ေခ်ာက္လွန္႔ေနမွဳအေပၚ ခင္ေမစိန္ ဝင္ေရာက္တားဆီးရေတာ့မည္ ။ သူတပါးမိသားစုကို ကူညီခဲ့သလို မိမိ၏မိသားစုကိုလည္း ေစာင့္ေရွာက္ ကူညီရမည္မွာ မိသားစုဝင္တစ္ဦး၏တာဝန္ေပမို႔ ခင္ေမစိန္ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကို ပိုင္ပိုင္ႏိုင္ႏုိင္ခ်လိုက္သည္ ။ ထုိသစ္စြဲျပိတၱာၾကီးႏွင့္ မ်က္ႏွာခ်င္း ဆိုင္ရေတာ့မည္ ။
         ထိုသတၱဝါၾကီးကို ‘သစ္စြဲျပိတၱာၾကီး’ဟု ခင္ေမစိန္ ေခၚယူမွည့္တြင္ရျခင္းမွာ သစ္တုိင္လံုးၾကီးတစ္လံုးအေပၚ အစြဲျပဳကာ မကြ်တ္လြတ္ ႏိုင္ဘဲ ကပ္ညိႇေနေသာေၾကာင့္ပင္ျဖစ္၏ ။ ေျခရင္းေထာင့္ တိုင္လံုးၾကီးတစ္လံုးတြင္ ထုိသစ္စြဲျပိတၱာၾကီး ကပ္ညိႇေနထုိင္ေနျခင္းကို ဦးဖိုးသာ ေအာင္လက္ထက္ကတည္းက ခင္ေမစိန္ သိျမင္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ သည္ ။
    “ သင္ ဘာလို႔ ကြ်န္မတုိ႔မိသားစုကို ေႏွာင့္ယွက္ေနရတာလဲ ။”
ေနာက္တစ္ေန႔မနက္ မိဘႏွစ္ပါးႏွင့္ေမာင္ငယ္ေလးတို႔အား အစ္မျဖစ္သူထံသုိ႔ ဥပါယ္တမ်ဥ္ႏွင့္ သြားခိုင္းလိုက္ျပီး အိမ္၌ ခင္ေမစိန္တစ္ဦး တည္းသာ က်န္ရစ္ခဲ့သည့္အခ်ိန္တြင္ ထုိစကားကို ဆိုလိုက္ေလ၏ ။ ဤေနရာတြင္ ထူးျခားမွဳတစ္ခုကိုေျပာရေသာ္ ခင္ေမစိန္သည္ အသက္ ငါးႏွစ္အရြယ္ ကေလးဘဝကတည္းက ထုိသို႔သေသာသတၱဝါေတြကုိ ျမင္ေနေတြ႕ေနရျခင္းျဖစ္ျပီး ထုိအရြယ္ကတည္းကပင္ ထိုသတၱဝါေတြ ကို ထိတ္လန္႔ေၾကာက္ရြံ႕ျခင္းမရွိခဲ့ေပ ။ ယခုလည္း တစ္အိမ္လံုးတြင္ သူမတစ္ေယာက္တည္း ရွိေနျခင္းျဖစ္ေသာ္လည္း သူမသည္ ထုိသတၱ ဝါၾကီးအား တစိုးတစိမွ်ေၾကာက္ရြံ႕စိတ္ မရွိ ၊ သစ္လံုးတုိင္ၾကီးတြင္ ေဇာက္ထုိးၾကီးေနလ်က္ရွိေသာ ထုိသစ္စြဲျပိတၱာၾကီး၏ေရွ႕ေမွာက္၌ ခပ္ မတ္မတ္ရပ္ကာ ဆရာက တပည့္ကို ေဟာက္သကဲ့သို႔ တည္တံ့တံ့ေမးျမန္းလိုက္သည္ ။
   “ ဒါ ငါ့ေနရာ ။ ငါ့ေနရာမွာ နင္တို႔က လာေနတာ ။ ဒါ့ေၾကာင့္ ငါက နင္တုိ႔ကို ေႏွာင့္ယွက္ေနရတာ ။ နင္တို႔ ထြက္သြားၾက ။”
   “ သင္ မွားေနျပီ ။ ဒီတုိင္လံုးကို ဒီအိမ္မွာ ေဆာက္လုပ္လိုက္ကတည္းက ဒီအိမ္ရဲ႕တစိတ္တေဒသျဖစ္သြားျပီျဖစ္တဲ့အတြက္ သင္ဟာ
      ဒီတိုင္လံုးနဲ႔ မသက္ဆိုင္ေတာ့ဘူး ။ သင္ ဒီမွာေနလို႔ မရဘူး ။ ဒီအိမ္ပိုင္ရွင္ကိုလည္း မေႏွာင့္ယွက္သင့္ဘူး ။”
   “ ေအာင္မာ…ငါ့ကို ဘာေကာင္မွတ္ေနလဲ ။ ငါက နင္တို႔တစ္မိသားစုလံုးကို အေသသတ္ပစ္ႏိုင္တယ္ ။ နင္တုိ႔ သြားရင္သြား ၊ မသြားရင္
     ေတာ့ ငါ့အဆိုးမဆိုနဲ႔ ။”
သစ္လံုးတိုင္ၾကီးတြင္ ႏွစ္ရာခ်ီစြဲကပ္ေနထိုင္ခဲ့ရေသာ ၊ ဤတိုင္ၾကီးကို အိမ္တုိင္လံုးအျဖစ္ အသံုးမျပဳမီ သစ္ပင္ဘဝကတည္းက တြယ္ျငိရွင္ သန္ေနေသာ ထုိသစ္စြဲျပိတၱာၾကီးကလည္း ေခသူေတာ့ မဟုတ္ ။ သူ၏ဘဝအက်ိဳးေပးကုသိုလ္ကံအရ ေတာ္တန္ရံုလူ ႏွင္မရ၊ျပဳမရသျဖင့္ ဤမွ်ေလာက္အခ်ိန္အထိ ကပ္ျငိေနထိုင္ႏိုင္ျခင္းျဖစ္၍ အရြယ္ငုတ္စိသာသာရွိေသာခင္ေမစိန္ကို နည္းနည္းမွ် ဂရုမစိုက္ ။ ခင္ေမစိန္ဟူေသာ ကေလးမေလးသည္ မျမင္အပ္ေသာသတၱဝါတုိ႔ကို ျမင္ေတြ႕ႏိုင္ေသာစကၡဳအျမင္ကိုသာမက ထိုသို႔ေသာသတၱဝါတုိ႔အေပၚ လႊမ္းမိုးခ်ဳပ္ကိုင္ ႏိုင္ေသာအစြမ္းသတၱိတို႔ကိုပါ ေမြးကတည္းက ပိုင္ဆုိင္လာခဲ့သူျဖစ္ေၾကာင္းကိုေတာ့ ထိုသတၱဝါၾကီး မသိရွိေသးေပ ။
        အမ်ိဳးမိ်ဳးေသာပေယာဂဆရာသမားေျမာက္မ်ားစြာႏွင့္ ေတြ႕ဆံုဖူးခဲ့ျပီး ဆရာအားလံုး လက္ေျမာက္အရွံဳးေပးကာ ထြက္ေျပးသြားၾက ေလာက္ေအာင္ အစြမ္းသတၱိရွိေသာသစ္စြဲျပိတၱာၾကီးသည္ အေျပာျဖင့္ ႏွင္၍ရမည္မဟုတ္ေၾကာင္း ခင္ေမစိန္ သေဘာေပါက္သြားသည္ ။ သို႔ ေၾကာင့္ ႏဳွတ္မွ“ခ်ဳပ္စမ္း”ဟု တစ္ခ်က္ေအာ္လုိက္ရာ တုိင္လံုးတြင္ ေဇာက္ထုိးဆြဲေနေသာသတၱဝါၾကီးခမ်ာ ခ်က္ခ်င္းပင္ ၾကမ္းေပၚသို႔ ဝုန္းခနဲ ျပဳတ္က်လာ၏ ။ အက်နာရံုသာမက ကိုယ္လက္တို႔ကလည္း ၾကိဳးအထပ္ထပ္တုပ္ေႏွာင္ခံထားရေသာေၾကာင့္ နာက်င္ေနေလျပီ ။
   “ အမေလး…မလုပ္ပါနဲ႔ေတာ့ ။ ဒီေလာက္အဆင့္ရွိမွန္း မသိလို႔ ေျပာမိတာပါ ။ က်ဳပ္ကို လႊတ္ေပးပါ ။ က်ဳပ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္ ။”
   “ ဟုတ္ျပီ ။ ဒါဆုိရင္ သင္ ေနာက္ေနာင္ ဘယ္သူ႔ကိုမွ အေႏွာင့္အယွက္မေပးေတာ့ပါဘူး ၊ ဒုကၡမေပးေတာ့ပါဘူးလို႔ သစၥာေရေသာက္ရ
     မယ္ ။ ေနာက္ျပီး အမွ်အတန္းေပးေဝတာကို ၾကားနာရတဲ့အခါ သာဓုေခၚဆုိပါ့မယ္လို႔လည္း ကတိေပးရမယ္ ။ ဒါဆိုရင္ ကြ်န္မ လႊတ္
     ေပးမယ္ ။”
   “ ဟုတ္…ဟုတ္ကဲ့ပါ ။ က်ဳပ္ ကတိေပးပါတယ္ ။ လႊတ္ေပးပါေတာ့ ။ အသားေတြ နာလွပါျပီ ။”
ဘီလူးၾကီးတမွ် ထြားၾကိဳင္းသန္မာလွေသာသစ္စြဲျပိတၱာၾကီးခမ်ာ ေျမျပင္တြင္ လူးလိမ့္မတတ္ ခံရခက္ေနဟန္ျဖင့္ ကတိအထပ္ထပ္ေပးကာ ၾကိဳးျဖည္ေပးပါရန္ ေတာင္းဆိုေနတာေၾကာင့္ ခင္ေမစိန္လည္း ေသာက္ေရတစ္ခြက္ကုိခပ္လိုက္ျပီး…
   “ ကဲ…လိုက္ဆုိ ။ အရွင္ဘုရား…ဘုရားတပည့္ေတာ္သည္ ဤေန႔ဤရက္ဤအခ်ိန္မွစ၍ သူတပါးတို႔အား မိမိ၏တန္ခိုးအစြမ္းျဖင့္ ဒုကၡေပး
      ျခင္း၊ အေႏွာင့္အယွက္ေပးျခင္းမ်ား မျပဳေတာ့ပါ ။ ျပဳမိပါက မိမိကိုသာ တန္ျပန္သက္ေရာက္ပါေစသား ။”
ဟူ၍ တိုင္တည္ေပးျပီး သစၥာေရေသာက္ေစသည္ ။ လူ႔ငကြ်ဲၾကီးလည္း တုပ္ေႏွာင္ခံထားရေသာၾကိဳးမ်ားၾကားတြင္ နာက်င္လြန္းလွသျဖင့္ ခင္ေမစိန္ တိုင္တည္ေပးသည့္အတုိင္း တေသြမတိမ္းရြတ္ကာ သစၥာေရကို ေသာက္သံုးလိုက္၏ ။ ပံုစံကိုၾကည့္ရသည္မွာ ယခင္ကႏွင့္ မတူ ေတာ့ဘဲ ေနာင္တဝင္ကာ အသိတရား ရသြားဟန္တူသည္ ။ ဤကဲ့သို႔ ဣိတၳိပတ္တန္ခိုးၾကီးစြာႏွင့္ သက္တမ္းရင့္ေသာတေစ ၦသရဲ ပရေလာ ကသားအျဖစ္ ရပ္တည္ေနရျခင္းမွာ ဘဝေပးကုသိုလ္ကံေၾကာင့္ ပါသလို ထိုဘဝတြင္ ၾကာျမင့္လာသည့္အခါ ခ်ီးထဲကေလာက္ ခ်ီးထဲမွာ ေပ်ာ္ဆိုသကဲ့သို႔ ထိုဘဝတြင္ ေပ်ာ္ဝင္သာယာျပီး အမွ်အတန္းေပးေဝသံၾကားေသာ္လည္း ဘဝကူးေျပာင္းလိုစိတ္ မရွိေတာ့သျဖင့္ သာဓု မေခၚဆိုဘဲေနေသာေၾကာင့္ သက္တမ္းရင့္သထက္ရင့္ကာ မကြ်တ္မလြတ္ႏုိင္ျဖစ္ေနၾကျခင္းျဖစ္မည္ဟု ခင္ေမစိန္ ယူဆမိသည္ ။ ယခုေတာ့ သစ္စြဲ ျပိတၱာၾကီးလည္း သစၥာေရေသာက္ကာ ေနာင္တအသိဝင္ေနေလာက္ျပီဟု ေမွ်ာ္လင့္မိ၏ ။
ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿ
       ခင္ေမစိန္၏ခဲအို ၊ ခင္မူစိန္၏အမ်ိဳးသားက တစ္ဖက္ရြာသို႔သြားကာ ဘုန္းၾကီးသံုးပါး ပင့္လာေသာေၾကာင့္ ယခုအခါတြင္ ခင္ေမစိန္တို႔ အိမ္၌ အိမ္တက္ပြဲအလွဴ ျပဳလုပ္ေနေလျပီ ။ ခင္ေမစိန္တုိ႔ေနထုိင္ေသာ ဆင္ျမင္ကုန္းရြာတစ္ရြာလံုးတြင္ အခမ္းနားဆံုးအလွဴျဖစ္သလို ပုဏၰ ကအိမ္ၾကီးမွ မေကာင္းေသာပေယာဂတုိ႔ကို ျမင့္ျမတ္သည့္ပရိတ္၊ ပ႒ာန္းတရားေတာ္တို႔ျဖင့္ သန္႔စင္ေပးေတာ့မည့္အတြက္ တစ္ရြာလံုး စိတ္ ခ်မ္းသာကာ တရားနာရန္ ၾကြေရာက္ၾကသည္ ။ ေနာက္ျပီး အလွဴတြင္ ေကြ်းေမြးသည့္အမယ္မ်ားကလည္း ၾကက္သားဆီျပန္၊ ဝက္သားဆီ ျပန္၊ ဆိတ္သားဆီျပန္၊ ငါးရံ႕အူဟင္းစေသာ စားရခဲသည့္အမယ္မ်ားျဖစ္သလို ပုန္းရည္ၾကီးသုတ္၊ မန္က်ည္းရြက္သုတ္၊ ဘူးသီးဟင္းခါး… စသည့္ဟင္းလ်ာမ်ားမွာလည္း ရြာသူရြာသားတို႔ အႏွစ္ျခိဳက္ဆံုးအစားအစားမ်ားျဖစ္၍ ကေလးလူၾကီးအားလံုး တရံုးရံုးလာေရာက္ၾကမည္မွာ မလြဲဧကန္ ။ အလွဴအိမ္ဆီမွ က်ယ္ေလာင္စြာထြက္ေပၚလ်က္ရွိေသာေလာ္စပီကာသံ ၊ ခ်က္ျပဳတ္ေၾကာ္ေလွာ္သူမ်ား၏ ရယ္ေမာစေနာက္သံ၊ ၾကြေရာက္လာေသာ တရားနာပရိသတ္အေပါင္း၏ တရားဓမၼအေၾကာင္း ေဆြးေႏြးေျပာဆိုသံမ်ားသည္ ခင္ေမစိန္၏အိမ္ကို မဂၤလာက်က္ သေရေဝစည္ေနေစ၏ ။ အားလံုးထဲမွ အေကာင္းဆံုးေသာမဂၤလာသံမွာ ဘုန္းေတာ္ၾကီးမ်ား အမွ်ေပးေဝသည့္အခါ ခင္ေမစိန္ ၾကားသိရ ေတာ့မည္ျဖစ္သည့္ သစ္စြဲျပိတၱာၾကီး၏သာဓုေခၚဆိုသံပင္ ျဖစ္ေလေတာ့သည္ ။



                                                                                                                      
                                                         ေစတနာေရွ႕ထားလ်က္…
                                                                                                                
                                                                                                       
                                                                 ဂါဦးႏြန္းကို


https://www.facebook.com/writer.GONKတြင္  ဝင္ေရာက္ေလ့လာရန္ ဖိတ္ေခၚပါသည္ ။


- စာခ်စ္ေဆြေတြအတြက္ ဆရာမဂါဦးႏြန္းကိုရဲ႕စာေပမွတ္တိုင္ေတြကို တစ္ေနရာတည္းမွာ စုစည္းေဖာ္ျပေပးလိုတဲ့ ေစတနာ ။

- စာခ်စ္သူခ်င္း ႏွစ္သက္ရာစာကို မွ်ေဝျခင္းျဖင့္ ကုသိုလ္ယူပါ ။

- စာေပကို ခ်စ္ျမတ္ႏိုးေပးတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ။